سازمان های غیردولتی باید در برنامه ریزی و برنامه ریزی مواد مخدر مشارکت داشته باشند

[ad_1]

ایسنا/ لرستان سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر طرح و برنامه تهیه کنند.

مجید منعمی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در اتاق جلسات استانداری گفت: پیشگیری از اعتیاد در جامعه با آگاهی بخشی و راهنمایی محقق می شود و در صورت تمایل بخش مهمی از چرخه مواد مخدر در کشور تحت کنترل خواهد بود.

وی افزود: اداراتی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، تبلیغات اسلامی، رادیو، تلویزیون، رسانه، مساجد، ائمه جماعات و آموزش و پرورش می توانند به آگاهی بخشی کمک کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تاکید کرد: قبل از هر اتفاقی باید تدابیر لازم اندیشیده شود و جلساتی که در این زمینه صورت می گیرد به نتیجه برسد.

منعمی افزود: اگر در حوزه فرهنگی اقدامات لازم را انجام ندهیم عواقب آن را خواهیم دید و آسیب های اجتماعی پس از درگیری مردم با مواد مخدر رخ می دهد.

وی گفت: برخی از دستگاه ها موظف به پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی هستند و سازمان های مردم نهاد به عنوان ضرب الاجل قوی برای برنامه ریزی و برنامه ریزی کارها راهکار لازم را برای انجام اقدامات مبارزه با مواد مخدر ارائه دهند.

سرپرست استانداری ویژه بروجرد با اشاره به اینکه مشکل در نبود راهکار و راهکار است، ادامه داد: برای ایجاد اشتغال باید از دستگاه ها کمک گرفت، به فکر آموزش و اشتغال برای خروج است.

منعمی تصریح کرد: سهم بروجرد در ماده 16 باید افزایش و ویژه شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

قیمت و خرید فروشگاه تخصصی سیم و کابل تهران برق
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *