مجارستان با تحریم نفت و گاز روسیه مخالف است

[ad_1]

وزیر خارجه و تجارت مجارستان گفت که از تحریم ها علیه منابع نفت و گاز روسیه حمایت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیتر سیارتو، وزیر خارجه و تجارت مجارستان امروز (سه شنبه) گفت: ما از تحریم نفت و گاز روسیه حمایت نمی کنیم. عرضه گاز روسیه به مجارستان قطع نشد.

در حالی که اکثر کشورها خرید انرژی روسیه را به عنوان انتقام حمله نظامی به اوکراین هدف قرار ندادند، صادرات روسیه به دلیل اجتناب از انرژی توسط خریداران یا مشکلات لجستیکی محدود شد.

پوتین روز پنجشنبه در سخنرانی خود گفت: برای نفت، گاز و زغال سنگ روسیه، ما قادر خواهیم بود مصرف داخلی آنها را افزایش دهیم و عرضه انرژی به سایر نقاط جهان را که واقعاً به آنها نیاز دارند، افزایش دهیم.

پوتین تهدید کرده است که اگر خریداران وارداتی پول را به روبل نپردازند، عرضه گاز را قطع خواهد کرد. رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به تحریم‌های غرب علیه بانک‌ها، شرکت‌ها، تجار و متحدان کرملین، خواستار پرداخت پول واردات گاز به روبل شده است.

بر اساس محاسبات بلومبرگ بر اساس داده های وزارت انرژی روسیه، در شش روز اول ماه آوریل، تولید نفت روسیه بیشترین کاهش را در دو سال گذشته داشته و به حدود 10.52 میلیون بشکه در روز رسیده است. کاهش تولید 500 هزار بشکه ای در روز نسبت به تولید مارس به دلیل انباشته شدن نفت در میادین نفتی و پالایشگاه های روسیه است. آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرده است که تولید نفت روسیه در ماه آوریل 1.5 میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

روانشناسی زرد چطور جیب شما را خالی میکند؟
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *