گیج فشار ویکا

گیج فشار ویکا
گیج ویکا

اگر فضا در محل نصب ابزار کم باشد از صفحات کوچک استفاده میشود و اگر امکان نزدیک شدن به پروژه وجود نداشته باشد شما باید از قطر صفحه بزرگ کمک بگیرید. این گیج فشار کپسولی با صفحه نمایشی با قطر 63 میلی متر (2.5 اینچ)، 100 میلی متر (4 اینچ) و 160 میلی متر (6 اینچ) عرضه می شوند. اندازه صفحه نمایش این ابزارها متغیر است و با توجه به این تغییرات شما میتوانید در فضاهای باز یا در فضاهای محدود از اندازههای مختلف آنها استفاده کنید. تغییرات فشار داخل مخزن یا لوله تاثیر خود را بر روی بخش حسگر گیج فشار گذاشته و در نهایت این تغییرات باعث تغییر وضعیت نشانگر میشود. طبیعتاً شما باید این ابزار را با توجه به نیاز حرفه ای خود انتخاب کنید و در این انتخاب به فاکتورهای مهمی استناد کنید. پس مهم است که ابزار را با توجه به نوع سیال و کاملاً متناسب با آن انتخاب کنیم. This  post h as ​be en done ᠎by G SA Con tent Generat​or D emov er᠎si on!

اینجاست که در انتخاب پرشر گیج ویکا باید به اندازه صفحه و اندازه رقمهای نوشته شده در آن توجه کنید تا بتوانیم به این شکل از دستگاه استفاده کنیم. در سادهترین حالت ممکن، ممکن است ما به دلایل شرایط امنیتی یا حتی شرایط کارکرد یک پروژه امکان نزدیک شدن به سیستم را نداشته باشیم و نیاز داشته باشیم که اطلاعات و فشار سیستم را از فاصله دور مطالعه کنیم. کارکرد فشارسنجهای مکانیکی ویکا توسط لوله بوردون و دیافراگم صورت میگیرد. با از بین رفتن فشار سیال ، لوله شکل خود را بازیابی می کند. این عنصر اشکال مختلفی را به خود می گیرد ، اما اصل عملکرد اصلی آن همان است که با استفاده از یک دیفرانسیل فشار ، به صورت انعطاف پذیر در حالت انعطاف پذیر باقی می ماند. گیج های فشار انواع مختلفی دارد که بر مبنای اندازه صفحه، نوع اتصال (دیافراگمی، رزوه ای، فلنجی و…)، جنس بدنه (استیل، برنج و… )، و همچنین سایز اتصال می باشد که با توجه به درخواست مشتری ارائه می شود. Po st has be​en creat​ed by G᠎SA Content G᠎en᠎erat᠎or DEMO.

سفیر ایران در اتریش به شناسایی سناتور آمریکایی پاسخ داد
خواندن

مطابق استاندارد EN 837-2 ، برای اهداف ایمنی ، یک گیج فشار ویکا باید با دامنه ای انتخاب شود که حداکثر فشار کار بیش از 75٪ حداکثر مقیاس برای فشار پایدار یا 65٪ از حداکثر مقیاس برای فشار چرخه نباشد. متریال استفاده شده در پرشر گیج: این که شما در یک شرایط خورنده کار کنید یا شرایط عملیاتی پروژه شما به چه شکلی باشد مشخص میکند که باید متریال به کار رفته شده در ساخت بدنه پرشر گیج به چه شکلی باشد. اما در ادامه نشان خواهیم داد که این ابزارها مدل های مختلفی دارند و روش اندازه گیری و ارائه گزارش در آنها با یکدیگر متفاوت است. دستگاه های اندازه گیری لوله Bourdon در طرح ها و انواع مختلفی ارائه می شوند تا انواع مختلفی از برنامه ها را ارائه دهند. این مبدلها که مدلهای مختلفی دارند، در دستگاههای دیجیتال از نوع مبدلهای رزونانس کننده هستند که داده به دست آمده را تبدیل به داده دیجیتال به صورت تابعی از فشار میکند. به خاطر داشته باشید که این فقط یک مرور کلی بر نحوه عملکرد پرشر گیج ویکا در اندازه گیری فشار است. برای اندازه گیری فشار یک سیستم باید بخش کانکشن گیج فشار را به سیستم متصل کرد.

گیج فشار ویکا ابزارهایی هستند که برای اندازه گیری فشار سیالات در یک سیستم طراحی شده اند. همچنین نشانگر فشار علاوه بر مقدار تنظیم شده فشار، در کل دامنه اندازه گیری آزادانه حرکت می کند. پرشر سوئیچ گیج دیفرانسیل ویکا DPGS43، مدار کنترل الکتریکی را به موقعیت نشانگر گیج فشار تبدیل می کنند و در کل محدوده اندازه گیری قابل تنظیم می باشند و کنتاکت سوئیچ عمدتا در زیر صفحه گیج فشار قرار دارد و بخشی از کنتاکت سوئیچ نیز در بالای صفحه قرار دارد. سنجهای آنروییدی فشار را با استفاده از یک عنصر پاسخ دهنده فشار فلزی اندازه گیری می کنند. این نوع گیج های فشار کپسولی، در حالت ثابت کل محدوده فشار را اندازه گیری می کنند، در حالت نوسانی 0.9 کل محدوده فشار را اندازه گیری می کنند. شرکت WIKA هم اکنون بزرگترین تولید کننده ابزارهای اندازه گیری دما و فشار در جهان می باشد. در حال حاضر شرکت ویکا شامل شبکه ای از صدها شرکت در بیش از 40 کشور جهان است. شرکت ویکا در حال حاضر در دو کشور آلمان و لهستان فعالیت می کند .

غرق شدن و مرگ یک نوجوان 17 ساله در گچساران
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *