بزرگترین فشار بر لیگ برتر برای دفع طاعون کرونا

[ad_1]

مسابقات باشگاه های فوتبال ایران در این فصل با مهلت چند روز استراحت و تمرین به بازیکنان رصد می شود تا شاید عواقب بلند مدت تاج جبران شود.

به گزارش ایسنا، شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 98 و تعطیلی لیگ برتر نوزدهم، تقویم مسابقات باشگاهی را حدود 4 ماه به تاخیر انداخت و پس از آن لیگ برتر نوزدهم، بیستم و بیست و یکم. هرج و مرج و تاخیر اینها بازی های شدید در ساعات غیرمعمول هفته و از دست دادن زیبایی بازی هستند. بنابراین تیم ها زمانی برای استراحت و تمرینات تاکتیکی ندارند، از طرفی مدام در سفر هستند و همین موضوع ضمن کاهش جذابیت مسابقات، آسیب های زیادی را به همراه داشته است.

در واقع برنامه فعلی سازمان لیگ به جای بالا بردن کیفیت، بر پایان فصل جاری و جلوگیری از تاخیر در پایان فصل تمرکز دارد و مسئولان این سازمان می گویند چاره ای جز درمان این وضعیت ندارند. صبر کنید تا مشکل فعلی حل شود.

معمولاً مسابقات باشگاهی ایران همیشه از اواخر تیر یا اوایل مرداد شروع می شود و در حدود اردیبهشت یا خرداد به پایان می رسد، اما در دو فصل اخیر مسابقات در اواخر مرداد به پایان می رسید و به تبع آن فصل جدید از مهر و آبان آغاز می شد.

با شروع جام جهانی در 20 آبان 1401 این نگرانی وجود داشت که تاخیر در شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر مشکلاتی را برای تیم های ملی و باشگاهی ایجاد کند، اما امروزه فشار زیادی در لیگ برتر برای جلوگیری از این اتفاق است. مسئله.

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان
خواندن

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات فوتبال ایران اخیرا از تلاش و برنامه خود برای پایان مسابقات در خرداد ماه سال آینده خبر داده است. وی در خصوص جزئیات این برنامه و شروع فصل آینده درباره اجرای جام جهانی در مسابقات باشگاهی گفت: جام جهانی از 29 آبان ماه آغاز می شود و تلاش می کنیم طبق برنامه ریزی های انجام شده این مسابقات ادامه پیدا کند. در حالت ایده آل، ما به دنبال پایان فصل جاری در ژوئن و شروع فصل جدید در ماه آگوست و پایان نیم فصل قبل از شروع جام جهانی هستیم.

او با جبران تاخیر دو ماهه مسابقات باشگاهی گفت: در سال اول و دوم شروع تاج، مسابقات باشگاهی ما تقریباً دو ماه و نیم تاخیر داشت. برای جبران آن دو ماه و نیم، مجبور شدیم برنامه را از حالت خوب خارج کنیم. بنابراین تمامی بازی ها در طول روز و ساعات در شرایط خوبی نیستند. امیدوارم با همکاری خوب باشگاه ها، تیم های فوتبال و … که تا امروز ما را همراهی می کنند، با پایان مسابقات در خرداد ماه مسابقات را پیش ببریم و سپس با استراحتی خوب لیگ را با جام جهانی الف آغاز کنیم. با نیم فصل آینده لیگ بعدی، که یک وضعیت ایده آل است.

این برنامه ریزی به این دلیل است که در صورت جبران نشدن تاخیر دو ماه و نیمه و شروع بازی ها مانند دو فصل قبل از مهرماه به دلیل تعطیلی مسابقات باشگاهی به دلیل برگزاری جام جهانی در اواسط ماه جاری. – آبان، بیش از دو ماه و نیم در لیگ برتر ایران. این طبیعی است، اما سازمان لیگ و باشگاه ها در مقابل فشار مسابقات این فصل مقاومت کرده اند تا عواقب شیوع ویروس کرونا در آینده را جبران کنند.

مدل و روش های فروش مرکز بیزینس کوچینگ آلفا (3)
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *