حضور استاندار ایلام در خانه سالمندان و سرای سالمندان بعد از تولد سال

[ad_1]

ایسنا/ ایلام فرماندار ایلام در آغاز ایام نوروز با حضور در خانه اجتماعی سالمندان آسایش و آسایشگاه در جمع این کودکان و سالمندان حضور یافت.

دکتر. حسن بهرامونیا که با حضور معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و اصحاب رسانه نیز سال نو را تبریک می گوید، به نامگذاری شعار 1401 توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دانشمندان آن را شغل نامیده اند. آفرینش» «و بر همه ما واجب است که با جان و دل در این عرصه 24 ساعته و جهادی کار کنیم.

وی با تجلیل از مربیان مهدکودک حضرت زهرا(س) عزم دولت را برای حمایت از نیازمندان، مستمندان، بی سرپرستان و نیازمندان جدی دانست و گفت: در این راستا همه دستگاه های مسئول در تحقق این مهم متحد هستند. ” کار کنید.

پس از آن استاندار ایلام به مدرسه شبانه روزی آسایش رفت و در فضایی صمیمی با بزرگان این مرکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان و خواسته های مسئولان مرکز قرار گرفت.

استاندار ایلام در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان استانی، بزرگان را نعمت و گنجینه گرانبهایی در جامعه عنوان کرد و گفت: کسانی که دلشان سرشار از تجربیات تلخ و شیرین است و اکنون در این سن و سال تنها مانده اند. «این است که همه همیشه به این بزرگواران احترام می گذارند و احترام می گذارند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

دما و رطوبت مناسب سردخانه انواع مواد غذایی سرما سازان غرب
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *