جاده ها شلوغ است، اما هموار / قوانین ترافیکی باید رعایت شود

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان معاون هماهنگ کننده پلیس راه با بیان اینکه جاده ها پرتردد اما هموار است، گفت: هموطنان عزیز دستورالعمل ها و قوانین راهنمایی و رانندگی را به ویژه در هنگام سفر رعایت کنند.

سردار محمد شرفی در حاشیه جلسه فرماندهی انتظامی استان خوزستان در نوروز با تبریک و تبریک سال نو به تمامی همکاران نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان، گفت: با توجه به افزایش تردد مسافران و میهمانان عزیز برای خرید در طول سال، تعطیلات و گردش در نوروز، روز طبیعت و حضور کاروان راهیان نور به این استان سفر کردیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: امروز (یکشنبه) در این جلسه حضور یافتیم و گزارش هایی را از همکاران عزیز چه در حوزه های امنیتی و چه در حوزه های انتظامی و ترافیکی داخل و خارج شهر دریافت کردیم، برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است. ساخته شد. ” خوشبختانه ماموریت و برنامه های در نظر گرفته شده توسط همکاران عزیز در این استان کاملا پذیرفته شده و برنامه ریزی خوب و مناسبی برای تمامی محورها چه برای خرید و چه برای مسافران و تعطیلات نوروزی و چه برای بحث ترافیک انجام شده است. از جمله حمل و نقل شهری و جاده های برون شهری اقدامات لازم انجام شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: خوشبختانه امسال با رعایت دستورات پزشکی حضور مردم از سراسر کشور در استان بسیار افزایش یافته، جاده ها پرتردد اما روان است و کارکنان ما در محورهای مختلف مواصلاتی حضور دارند.

صفحه درخواستی شما یافت نشد.
خواندن

وی افزود: یکی از موارد توصیه شده مهم بحث مراقبت از تریلرهای لایت تریلز و آثار مختلفی است که در استان های مرزی وجود دارد که خوشبختانه همه این موارد در فرماندهی انتظامی استان خوزستان مورد توجه قرار گرفت و همکاران برنامه ریزی خوبی داشتند.

این افسر پلیس راهور خطاب به هموطنان عزیز در سراسر کشور گفت: توصیه هایی به مردم عزیز داریم که در هنگام سفر دستورالعمل ها و استانداردهای ترافیکی را رعایت کنند که اولین توصیه من این است که در مورد سرعت صحبت کنیم که یکی از عوامل اصلی این امر است. تصادفات . . به شما عزیزان توصیه می کنم همیشه با سرعت مطمئنه رانندگی کنید، هرگز در کنار جاده پارک نکنید و مراقب فرزندان خود باشید. از بین بردن.

سردار شرفی در پایان خطاب به تریلرها به آنها توصیه کرد از تریلرهای راهیان نور برای استفاده از اتوبوس هایی استفاده کنند که استانداردهای لازم را داشته باشند و در مورد خودروها نیز توصیه های پلیسی به آنها داده شد که همه مسئولان و متولیان این تریلرها با ترافیک همکاری کنند. آنها مسیرهای شهری برای سفر ایمن و مطمئن برای مسافران خود دارند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *