جریمه های سنگین دلالان سوخت در مازندران

[ad_1]

ایسنا/ مازندران مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران گفت: در حین فروش فرعی با جریمه وارد شرکت نفت شدیم اما با وجود گستردگی جریمه ها هیچ خطایی در توزیع سوخت وجود ندارد.

سبحان رجب پور با اشاره به نشست خبری روز سه شنبه ۲۴ اسفند در سالن اجتماعات شرکت نفت ساری با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت در ۲۹ اسفند گفت: می شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات فرآورده های نفتی هرگز متوقف نشده است، گفت: این نشان دهنده کار است و با وجود حمله سایبری به زیرساخت ها مشکل جدی نداشتیم و اجازه چالش در ارائه خدمات را ندادیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران ادامه داد: 134 جایگاه سوخت فعال، 87 جایگاه CNG فعال در استان، 171 فروشنده نفت سفید وجود دارد.

رجب پور افزود: با توجه به پیش بینی 30 تا 40 درصدی سفرها، برنامه ریزی برای سوخت گیری به موقع در دستور کار این گروه قرار دارد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در 11 ماهه امسال افزود: بیش از یک میلیارد لیتر بنزین، 585 میلیون لیتر نفت گاز، یک میلیارد و 37 میلیون لیتر نفت سیاه و در مجموع 3 میلیارد و 253 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران گفت: 238 میلیون کیلوگرم سیمان در میدان های نفتی حوضه ساری توزیع شد.

وی در خصوص فروش فرعی نازل سوخت هشدار داد: در زمان فروش فرعی با جریمه وارد شرکت نفت شدیم اما با وجود جریمه زیاد، هیچ خطایی در توزیع سوخت وجود ندارد.

مقدمه ای کامل در مورد لیبل و لیبل کاغذی (12)
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *