ازآنجاییکه BMI تنها یک عدد است چندان قابلفهم نیست

ازآنجاییکه BMI تنها یک عدد است چندان قابلفهم نیست
ترازو خانگی

برخی از ترازوها ( حتی دستگاههایی که هوشمند نیستند) قابلیت ثبت توده بدنی و میزان آن را دارند. تقریبا انواع ترازو دیجیتال موجود در بازار امکان اتصال بیسیم به دستگاههای مختلف نظیر گوشی یا لپ تاپ را دارند. همچنین قابلیت اتصال به گوشی هوشمند با استفاده از نرمافزار Mi Fit دارد و میتوان اطلاعات بدنی را به نرمافزار گوشی منتقل و روی آن ذخیره کرد. تنها بیست درصد از کارایی این ترازو نشان دادن وزن بر روی صفحه نمایش خود بوده و با قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Fit هشتاد درصد باقی مانده کار انجام میپذیرد. ترازو وزن کشی در درمانگاه ها و مطب های پزشکی کارایی زیادی دارند اما برخی از افراد هستند که دوست دارند در طول روز وزن خود را تحت کنترل داشته باشند از این رو به سراغ ترازو خانگی رو می آورند. پایههای این ترازو قابلیت چسبندگی به سطوح تخت و صاف دارند و موقع وزن کردن خودتان، ترازو محکم سر جای خود میماند. Da​ta has ᠎been g᠎en​erated ᠎with GSA Content G ener at᠎or D​emov​ersi​on!

اما آیا از دقیق بودن آنها اطمینان دارید.

بهتر است در هنگام خرید این محصول به نکاتی نظیر برند، وزن، ابعاد، نمایشگر، قابلیت تنظیم صفر، قابلیت اندازهگیری (گرم، اونس)، حداکثر ظرفیت قابل اندازهگیری، دقت اندازهگیری (خطا)، قیمت، جنس و سایر قابلیتهای آن توجه نمایید. ارزان بودن ترازو یکی از مهمترین نکاتی است که موردتوجه قرار میگیرد، اما دقت داشته باشید که در کنار ارزان بودن باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید. اما آیا از دقیق بودن آنها اطمینان دارید. برای اندازه گیری مواد غذایی با نسبتی دقیق نیاز به بهترین ترازوی آشپزخانه دارید. برای مثال فرض کنید در دستور پخت یک کیک آمده که سه پیمانه و بیست و پنج گرم آرد نیاز دارید. همه ما می دانیم که پخت و پز یک علم است و علم به اندازه گیری دقیق نیاز دارد. معمولاً امروزه در اکثر آشپزخانهها یک مدل ترازوی آشپزخانه دیجیتال و یا آنالوگ وجود دارد. بنابراین میتوانید با جستجو در بهترین سایتهای فروشگاهی یک برند برتر و باکیفیت از ترازوی آشپزخانه را با قیمتی ایده آل خریداری نمایید.

سرجان: نمی توانم درباره داوران بسکتبال صحبت کنم
خواندن

بنابراین برای ثبت اطلاعات موجود در حافظه دستگاه نیازی به کاغذ و قلم ندارید. بنابراین شما میتوانید اندازه گیری سریال وزن و شاخصهای سلامتی را با این ترازوها داشته باشید. ترازوهای امروزی به دلیل طیف گسترده واحدهای اندازه گیری خود قابلیت ثبت وزن تا میلی گرم را هم دارند. این ترازوها یک صفحه گسترده شیشهای دارند که معمولا به دو شکل مربع یا دایره میباشد. متغیر است. اما بهطور کلی قیمت آن در بازار ایران، بین 50 هزار تومان الی 2 میلیون تومان میباشد. اما این ترازوها کاربرد گستردهتری در آزمایشگاهها، فروشگاهها و بازار دارند. کامپیوتر موجود در اغلب ترازو وزن کشی دیجیتال قابلیت ذخیره سازی وزنی که اندازه گیری میشود را دارند. انواعی از ترازوهای دیجیتالی هستند که قابلیت اندازه گیری هوشمند توده چربی، توده عضلانی، چربی و استخوانهای بدن را نیز دارند. BIA بی خطر بوده و عملی که ترازوی هوشمند ورژن 2 شیائومی انجام میدهد، ارسال جریان الکتریکی ناچیزی به بدن بوده و جریان از خون و ماهیچه سریعتر از چربی و استخوان عبور میکند. This content has be᠎en created by GSA  Con᠎tent Gen er᠎ator  DE MO.

قیمت این محصول با توجه به نوع برند، عملکرد، کیفیت و…

ترازوی هوشمند شیائومی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت حدود ۳۴۷هزار تومان (آذر ۱۴۰۰) فروخته میشود. این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۲۳۶هزار تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته میشود. قیمت این محصول با توجه به نوع برند، عملکرد، کیفیت و… همچنین اگر میخواهید ترازویی را برای آشپزخانه بخرید که طول عمر بادوام و کیفیت عالی داشته باشد، حتماً به مشخصههای فنی از جمله مدل و برند توجه زیادی داشته باشید. در این مقاله از «درجه» ۱۵ مدل از پرفروشترین ترازوهای دیجیتال را بررسی کردیم و نظرات کاربران درباره آنها را برایتان نوشتهایم. نکته: ترازوهای دیجیتالی بخاطر حساس بودن سنسورها برای دقت نمایش وزن, حتما برای دقیق نشان دادن وزن ترازو را روی سطح صاف مانند سرامیک,گرانیت ,… زیور­آلات گرانبهای طلایی یا نقره ­ای، الماس و سایر سنگ­ های قیمتی و فلزات را می­توان با دقت 0.01 گرم بدون ­زحمت وزن­ کرد. فروشگاهها و یا سایتهایی را انتخاب کنید که ویژگیهای محصولات را به صورت دقیق درج کرده و همچنین دارای تنوع مدل و طرح نیز باشند.

اسنپ ​​در ایالات متحده چقدر می پردازد؟
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *