تشییع پیکر دو شهید سپاه در تهران

[ad_1]

مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید سپاه امروز در تهران برگزار شد. پیکر شهید «سعید نژاد» برای تشییع در بهشت ​​زهرا و پیکر شهید «کربلایی پور» به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) می رود.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مرتض سعیدنژاد و احسان کربلایی پور از شهدای مدافع حرم سپاه امروز (پنجشنبه) با حضور مردم تهران در حسینیه فاطمه زهرا(س) تهران واقع در میدان سپاه برگزار می شود.

پیکر شهید کربلایی پور که اهل استان خوزستان است نیز به اهواز منتقل می شود. مراسم استقبال امروز (پنجشنبه) از ساعت 14 تا 15 در فرودگاه اهواز برگزار می شود. مراسم وداع مردمی از ساعت 16 الی 18 با حضور مردم شهیدپرور اهواز برگزار می شود.

سرانجام با وصیت شهید، پیکر مطهر این شهید به شهر مقدس قم منتقل شد و فردای آن روز (جمعه) پس از اقامه نماز جمعه بر دستان مردم شهر خون و قیام عازم قم شد. گلزار علی بن جعفر (ع) به وصیت شهید. وی در جوار شهید «محمد مهدی لطفی نیاسر» به خاک سپرده شد.

شهید پاسدار «مرتضی سعیدنژاد» و شهید پاسدار «احسان کربلایی پور» ۱۶ اسفند مصادف با چهارم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در یک پست عالی رتبه به شهادت رسیدند. ) در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به رژیم صهیونیستی دمرب . دو فرزند به یاد شهید مرتض سعیدنژاد و سه فرزند از شهید احسان کربلایی پور به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

آریزو 5 جدید مدیران خودرو چند؟ (1400/7/15) - اقتصاد آنلاین
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *