استان البرز به قطب گلف کشور تبدیل می شود

[ad_1]

ایسنا/ البرز رئیس هیات گلف استان البرز گفت: در حال رایزنی برای ساخت بزرگترین زمین گلف کشور در چهارباغ هستیم که در صورت تحقق این امر بی شک استان البرز به قطب گلف کشور تبدیل خواهد شد.

رضا عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تیم گلف استان البرز برای اولین بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشوری گلف شد.

عباس زاده افزود: با توجه به اینکه این رشته ورزشی از داشتن آکادمی گلف و خانه در استان محروم است، اما با وجود استعدادهای خوبی که در این زمینه در استان وجود دارد، تیم گلف توانست در بخش انفرادی مقام اول را به خود اختصاص دهد. . V. کار گروهی.” قهرمان مسابقات کشوری شود.

وی افزود: تیم های بزرگسالان و جوانان با همکاری انجمن گلف تمرینات خود را برای حضور در لیگ گلف کشور در مجموعه انقلاب تهران پیگیری می کنند.

این مقام مسئول درباره وجود بزرگترین زمین مینی گلف کشور در کرج گفت: گلف یکی از منابع گلف در مدارس است که با توافق در صورت بازگشایی مدارس در سال آینده کمیته استعدادهای درخشان گلف در مدارس راه اندازی می شود. “

عباس زاده تاکید کرد: توصیه می کنیم بزرگترین زمین گلف کشور در چهارباغ ساخته شود و در صورت تحقق این امر بی شک استان البرز به قطب گلف کشور تبدیل می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

کمبود نیروی کار و پراکندگی جمعیت؛ دو مشکل نظام آموزشی خراسان جنوبی
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *