تنها راه مبارزه با دشمن، خدمت صادقانه به مردم است

[ad_1]

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: تنها راه مبارزه با دشمن،خدمت صادقانه به مردم است.

سردار اصغر عباسقلیزاده در دیدار با اعضای شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ارزش و قداست خدمت رسانی به مردم شریف استان اظهار کرد: خدمت به مردم موهبت بزرگ الهی و افتخار بزرگی است که نصیب هر یک از کارگزاران نظام شده است. و

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم بیان کرد: باید با تمام وجود و بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم تلاش کنیم و مهم‌ترین معیار خدمت رسانی، جلب رضایت مردم و کسب رضایت خداوند متعال است.

عباسقلیزاده به اقدامات سپاه عاشورای استان و حضور فعال در عرصه خدمت رسانی اشاره کرده و گفت: در سه سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان با همراهی سپاه و کمک‌های مردم و خیرین در راستای محرومیت زدایی اقدامات گسترده‌ای در سطح استان انجام شده است. 

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهتمام ویژه بسیج برای حل مشکلات مردم افزود: با همت و تلاش و همراهی و همدلی و هم افزایی مردم ۳ هزار و ۷۷۱ گروه جهادی در استان تشکیل و راه‌اندازی شده است و این نشان از ارزش و منزلت مردم و تلاش مسئولین نظام برای رفع محرومیت‌زدایی و سر افرازی ولی نعمتان نظام مقدس است.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اقتصادی

خطر ابتلا به راشیتیسم و ​​پوکی استخوان در کودکان کم تحرک
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *