اهدای آپارتمان به قهرمانان شیرازی المپیک و جهان

[ad_1]

ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور ورزشکاران پیشکسوت و شماری از مسئولان، از قهرمانان شیرازی المپیک و جهان قدردانی شد.

عصر روز چهارشنبه دهم آذرماه، زورخانه پهلوان خلیل عقاب واقع در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شیراز پذیرای خیل عظیمی از ورزش دوستان، به خصوص اهالی ورزش زورخانه ای و کشتی بود.  مراسم تقدیر از برادران گرایی و مربی آنها با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و هدایایی به این قهرمانان اهدا شد.

در این مراسم دو تن از خیرین ورزش دوست به نام های ابراهیم رحیمی نژاد و محسن سرتیپی، سه دستگاه آپارتمان به محمدرضا گرایی، محمدعلی گرایی و رحیم گیوی اهدا کردند.همچنین یکی دیگر از خیرین نیز به هر یک از این قهرمانان سه سکه طلا اهدا کرد.

حسین غرقی رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان فارس در این مراسم دقایقی به صحبت با حضار پرداخت و ضمن تاکید بر ترویج ورزش پهلوانی، از مرشد زورخانه خواست تا زنگ زورخانه را به افتخار محمدرضا گرایی به صدا در بیاورد. وی سپس خطاب به قهرمان المپیک و جهان گفت : به صدا در آمدن زنگ زورخانه برای یک نفر، بالاترین مقامی است که یک نفر در این مکان می تواند به آن دست پیدا کند و به همین میزان مسئولیت اجتماعی شخص سنگین تر خواهد شد. طبق چیزی که در آداب و سنن ما وجود داشته، مردم از پهلوانان دیارشان توقع کمک رسانی داشته اند و این یعنی قهرمانان باید حلقه اتصال بین مردم و مسئولان باشند و در راه رفع نیازهای مردم نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

«حقیقت در عکاسی» منتشر شد.
خواندن

محسن سرتیپی یکی از خیرین تقدیرکننده از قهرمانان، در گفت و گوی کوتاهی با ایسنا عنوان کرد : بنده به همراه شریکم به عنوان سرمایه گذار و فعال اقتصادی در شهر شیراز، وظیفه خود می دانستیم که از افتخارآفرینان شهر و دیارمان قدردانی کنیم و امیدوار هستیم که این قدردانی ها باعث شود که جوانان ما با انگیزه و فراغ بال بیشتری در عرصه های مختلف حضور یافته و به این افتخارآفرینی ها ادامه دهند.

وی افزود : به جز برادران گرایی، ما تصمیم گرفتیم از زحمات مربی ارزنده آنها نیز تشکر کنیم. بنده در جریان هستم و می دانم که آقای رحیم گیوی چقدر برای این بچه ها زحمت کشیده اند، از جان و دل مایه گذاشته اند و نقششان در موفقیت ها انکار نشدنی است. دوست داریم سایر مسئولان و خیرین نیز اقداماتی را انجام دهند که همه قهرمانان ما بدون دغدغه فقط به تمرینات و مسابقه هایشان فکر کنند و ما هم از افتخارآفرینی آنها لذت ببریم.

سرتیپی همچنین قول داد که از این به بعد هم هر یک از بچه های استان فارس که مدال بگیرند، مورد حمایت این دوخیر ورزش دوست قرار خواهند گرفت.

رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در خصوص حضور این دو خیر و اقدامی که انجام دادند گفت : این عزیزان هر دو از بدنه کشتی و از قهرمانان استان هستند که سابقه چندین قهرمانی در سطح استان از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان را دارند اما بخاطر مشکلات زندگی از ورزش حرفه ای جدا شده و وارد عرصه های اقتصادی شدند. با این حال می بینید که همچنان عشق به کشتی را حفظ کرده اند و اینچنین از قهرمانان شهرشان حمایت می کنند و فکر می کنم کاری که این عزیزان انجام دادند، کار بسیار مهمی است که می تواند در تداوم موفقیت های کشتی فارس بسیار تاثیر گذار باشد.

سرنا ویلیامز در فهرست نهایی چلسی
خواندن

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با اجرای برنامه های زیبای زورخانه ای و باستانی همراه بود، جمعی از اعضای شورای شهر شیراز، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز و مسئولان اداره ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اقتصادی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *