مرفاوی گل خود در دربی و قهرمانی در جام تخت جمشید را روایت می کند

[ad_1]

پیشکسوت استقلال می گوید پرسپولیس در دربی و قهرمانی استقلال تلاش کرد گلش را کم کند.

صمد مرفاوی در گفت وگو با ایسنا، درباره دربی 98 و تقابل استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: استقلال پیشتاز است و 6 امتیاز بالاتر دارد اما تضمینی برای قهرمانی نداشت. استقلال برای برد باید همه رقبای خود را رها کند و همه چیز دست خودش است. این تفکر که از قبل در تیم شکل گرفته است باید ادامه پیدا کند و در این بازی باید با هم به مصاف پرسپولیس بروند تا نتیجه لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: استقلال اگر می خواهد قهرمان شود باید در همه مسابقات گل بزند و حریفان را از دست بدهد. این دست استقلال است و فقط آنها می توانند سرنوشت قهرمان را رقم بزنند. اگر استقلال در دربی پیروز شود، از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار می گیرد و می تواند گام بلندی به سمت قهرمانی بردارد، اما هنوز 8 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، هیچ رقیبی نمی تواند آسان باشد و نمی توان قهرمان را با قطعیت پیش بینی کرد.

پیشکسوت استقلال درباره تجربه خود در دربی‌هایی که بازی کرد، گفت: در دربی سال 69 با گلی که به پرسپولیس زدم موفق شدیم قهرمان لیگ شویم و هیچ‌وقت قهرمان نشده بودیم. دربی و پیروزی در این دربی عباس سرخاب گل اول را زد و من گل دوم را. ما از قبل یک برنامه تاکتیکی برای عبور از قلعه جدید داشتیم و سرمان را زدیم. هر دو گل ما با یک تاکتیک زده شد.

لزوم افزایش کرایه حمل گاز مایع و برخورد با توزیع کنندگان متخلف در سیستان وبلوچستان - ایسنا
خواندن

وی افزود: پرسپولیس در آن دیدار شکست خورد و سپس تلاش کرد گل من و قهرمانی استقلال را کم کند. حتی شایعه شده بود گل من آفساید بوده اما گل سالمی بود. محمد فنایی داور خط بود و صحنه را به خوبی تشخیص داد. هواداران از این قهرمان بسیار خوشحال بودند و ما از قهرمانی در جام بسیار خوشحال شدیم زیرا هم لذت بردن در دربی و هم قهرمانی را تجربه کردیم. چنین شرایطی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *