دستگاه برش لیزر استیل MOBINtech لیزر (5)

دستگاه برش لیزر استیل – MOBINtech لیزر
برش لیزر استیل

ابزارآلات زیادی جهت برش ورق استیل با دستگاه های سی ان سی و دستگاه های لیزر در ادامه صنعت به فعالیت آمده اند، که هر کدام بسته به گونه آلیاژ و ضخامت ورق های استیل می توانند کاربردهای خاصی داشته باشند.

برش لیزر استیل

دستگاه های سی ان سی امکان های بی نظیری در ادامه صنعت دارا هستند و مطمئنا در ادامه هر سوله منش به رویش اتومبیل کاری استیل یکی از از همین دستگاه ها پیدا می شود.

ما‌درها هنگامی می توانیم از رویه لیزری به کارگیری نماییم که ضخامت ورق های استیل ما‌درها کاهش از ۱۵ میلیمتر باشد که اما اکثر اوقات به جهت برش بالای ۱۰ میل معمولاً به لیزر مراجعه نمی خدمات برش ورق استیل کنند.

به جهت همین فعالیت مواد مولد لیزر به وسیله تحریک به وسیله جریان الکتریکی یا این که تابش لامپ تنظیم می گردد و پرتو تولید شده با به کارگیری از تکه های آینه به فعالیت رفته در ادامه دستگاه منعکس می گردد تا انرژی اضطراری به جهت انجام برش را به دست آورد .

انعطاف پذیری: برش لیزری به جهت هر برش جداگانه نیازی به تبادل و ردوبدل ابزار ندارد. در ادامه همین خصوص می اقتدار به ابزار برش هایی از قبیل برش با لیزر، قیچی های برش، به رویه پلاسما، به رویه سی ان سی، به رویه واترجت، اره های منحصر رومیزی و اشکال پارسی بر ها اشاره کرد.

برش ورق استیل با دستگاه های سی ان سی و لیزر فرآیندی جداگانه در ادامه صنعت تولید کرده است.

بازگشت مجدد قیمت خودرو به قله گرانی/ قدرت خرید مسکن در سراشیبی/ تجارت خارجی 45 میلیارد دلاری شد - باشگاه خبرنگاران
خواندن

در ادامه اینجا می بایست از دستگاه سی ان سی به کارگیری کنیم. با اعتنا به مزایای فوقالعاده برش با دستگاه برش لیزری فلزات رغبت اعضا به همین رویه روزبهروز در ادامه هم اکنون ارتقاء است؛ در ادامه همین بخش به بعضا از همین مزایا اشاره می کنیم.

تکنولوژی تغییر و تحول میز مداد همین دستگاهها اذن می دهد که بتوانید طرحهای یکسانی را بر روی قطعاتی با بعدها معین پیاده کنید، به همین شکل که هر قطعه سپس از دیگری برش میخورد و قطعات برش خورده از بر روی میز به شکل اتوماتیک تخلیه میشوند.

بعدها ورق استیل می تواند تا 1.5 متر عرض و 3 متر ارتفاع داشته باشد. ورق استیل به برهان این که مهم استحکام و همینطور انعطاف پذیری بالایی می باشد در ادامه مصارف زیادی به فعالیت برده می شوند، و همینطور ورق های استیل امروزه جای ورق های چوبی و آلومینیومی و آهنی را در ادامه خیلی از مصارف شهری و صنعتی گرفته است.

همین نور پس از همسو شدن در ادامه آینه ها فقط در ادامه یک جهت به سمت لنز ساماندهی شده و متمرکز می شوند و از هد دستگاه که نصیب خروجی لیزر جهت اعمال فرایند برش بر روی متریال متنوع بیرون شده و با دقتی شگفت انگیز اشکال اجسام دشوار همچون فولاد تا ورق های آلومینیوم و به طورخلاصه هر فلز و ماده ای که به رویه سنتی قابل پردازش نباشند به راحتی به وسیله همین دستگاه پرقدرت قابل برش زدن است.

جوشهای ایجاد شده به وسیله لیزر دوچندان عمیق ، نخ نما و نخ نما و تمیز است و هیچ نیازی به پرداخت پس از جوش ندارد.

آغاز پیش فروش 5 محصول ایران خودرو - شبکه خبر
خواندن

استیل در ادامه واقع آلیاژی می باشد که از مخلوط آهن و کربن تشکیل شده که در ادامه همین فی مابین کربن صرفا سهمی کاهش از دو % دارد.

ورق استیل سری ۲۰۰، ۳۰۴ و ۳۱۶ و ۴۲۰ از کاربرد های متعددی در ادامه بازار برخوردار می باشند که یکی از از کاربردهای آن ها ایجاد ورق استیل دکوراتیو به جهت به کارگیری در ادامه نماهای دیوار، درب، نرده و…

شما سوله های زیاد زیادی را می توانید بازدید نمایید که به امداد ورق های یاد شده، تجهیزات گزینه نیاز بشر را تنظیم می نمایند. Th᠎is ​po st was written with t᠎he ᠎help of GSA Content G enerator​ D em over᠎si᠎on​.

هنگامی ضخامت ورق استیل و ورق های گالوانیزه گزینه حیث ما‌درها ما‌درها فراتر رود. استیل 321 هم در ادامه کوره ها و در ادامه دماهای بالا گزینه به کارگیری قرار می گیرند.

اگر دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها زیاد عمده در ادامه گزینه برش استیل با لیزر لطفا به تماشا از وب وب سایت ما.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *