Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 کره جنوبی؛ 10. ظهور متوالی ببرهای آسیایی - تراول پیانو

کره جنوبی؛ 10. ظهور متوالی ببرهای آسیایی

[ad_1]

ببرهای آسیایی برای دهمین بار متوالی در جام جهانی تلاش می کنند تا از گروه خارج شوند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران کره جنوبی برای دهمین بار متوالی به جام جهانی 2022 قطر راه یافت. تاکنون تنها چهار کشور برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا 10 بار متوالی به جام جهانی راه یافته اند. آنها موفق ترین تیم آسیا هستند و با کسب مقام چهارم مسابقات در سال 2002 به عنوان تیمی که حداقل به دنبال صعود در گروه هستند به مصاف هم می روند.

کره جنوبی در جام جهانی 2002 یک گل زد و در یکی از آن بازی ها یک برد بود. زمانی که تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسید و باید به مصاف ایتالیا می رفت، تیم گاس هیدینک نظر خود را برای پیروزی در مرحله گروهی مقابل لهستان و پرتغال تغییر داده بود. ببرهای آسیایی چیزی برای از دست دادن نداشتند. هیدینک اما به چیز دیگری فکر کرد و در طول مسابقات بر آن پافشاری کرد. او گفت: «ما با اشتیاق زیاد به جلو می رویم.

آن یونگ هوان ستاره کره ای آن دوره رقابتی بود که با بازی درخشانش به شهرت رسید. او دو گل در جام جهانی 2002، گل سوم در جام جهانی 2006 به ثمر رساند و دروازه توگو را باز کرد. خوان بهترین گلزن تیم ملی کره در تاریخ جام جهانی شد.

ستاره

سان هیونگ مین

کره جنوبی؛  10. ظهور متوالی ببرهای آسیایی

در شرایطی که فوتبال کره جنوبی فاقد قدرت سال های گذشته است، سون هیونگ مین به عنوان یک لژیونر که در لیگ برتر بازی می کند، تجربه ارزشمندی به عنوان مهاجم تیم ملی دارد. با وجود هیچ بازیکن بزرگی مانند جی سونگ پارک در تاریخ کره جنوبی، مین مسئولیت زیادی دارد و باید تیمش را برای تکرار موفقیت های گذشته رهبری کند. او سال ها بهترین لژیونر آسیایی فوتبال اروپا بوده است.

3 آسان پیشنهادات برای استفاده نمودار قیمت ورق سیاه برای پیشبرد رقبا شما
خواندن

مربی ورزشی

پائولو بنتو

کره جنوبی؛  10. ظهور متوالی ببرهای آسیایی

پائولو بنت پرتغالی پس از چند سال حضور روی نیمکت تیم ملی کره توانست به ثبات دست یابد. او در جام ملت های آسیا هم روی نیمکت کره بود و در بین تیم های رقیب آسیا ثبات بیشتری روی نیمکت کره داشت. این اعتماد به تیم پرتغال چه تاثیری بر تیم ملی کره در جام جهانی قطر خواهد داشت باید دید.

* تیم ملی کره جنوبی در نگاه اول

جوایز: مقام چهارم جام جهانی و دو دوره قهرمانی آسیا

بهترین گلزن: چا بوم کیون (58 گل)

بیشترین بازی شده: هونگ میونگ بو (136 بازی دولتی)

نحوه صعود: صعود گروهی با ایران

اجرای دوره قبل: شکست در کار گروهی

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *