مهمترین اولویت های استان ایلام در سال جدید از نگاه رئیس مجلس نمایندگان

[ad_1]

ایسنا/ ایلام رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: در سال جدید ضروری است که مطالبات اصلی مردم معطوف به همه برنامه ها باشد و دستور کار مسئولان در اولویت حل مشکلات مردم باشد.

«علی اکبر بسطامی» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش و اشتغالزایی» نامگذاری شده است، دیدگاه معظم له همچون سال های گذشته به تولید، اشتغال، اقتصاد درون زا و داخلی. ظرفیت، این امر اهمیت این موضوع را برای وی و برای سیاستگذاران کشور نشان می دهد.

وی گفت: بی شک در شرایط بحرانی کنونی دستیابی به اهداف مورد نظر و توسعه همه جانبه استان ایلام با وجود قابلیت های فراوان تنها با همفکری، همدلی و پرهیز از حاشیه سازی امکان پذیر است. حل مشکلات مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام ادامه داد: در شرایط فعلی مهمترین اولویت های استان حل مشکلات مردم، کاهش تورم، رفع بیکاری، توسعه شرکت های مولد، حمایت از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود.» کنگره بزرگ اربعین، فعال سازی منطقه آزاد مهران و بازارچه های مرزی، تکمیل زنجیره تولید در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و خدمتگزار مردم در خانه ملت در کنار سایر همکاران پرتلاش و دلسوز. ، فداکار، متحد و صمیمانه در کنار سایر مسئولین در این راستا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

4 مکان برای دریافت معاملات در رژیم غذایی کتوژنیک
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *