آغاز اولین پیش فروش ایران خودرو در سال جدید

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید و همزمان با چهارمین طرح حمایت از خانواده، هشت محصول خود را در اولین طرح یکساله پیش فروش محصولات خود ارائه کرد. این طرح از امروز (سه شنبه) اجرا می شود و تا پایان روز پنجشنبه (5 فروردین) ادامه دارد و شنبه هفته آینده (7 فروردین) طبق روال قرعه کشی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، پس از اجرای طرح های فروش در ایران خودرو در روزهای سه شنبه هفته جاری که هم اکنون شانزدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است و فاز اول آن در سال 1401 است، هشت محصول این گروه خودروسازی به ثبت رسید. منتشر شد. ارایه شده؛ همزمان با این طرح، اولین طرح پشتیبانی پیش فروش از محصولات این گروه خودرویی برای واگذاری خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر استفاده می شود.

البته شایان ذکر است که ایران خودرو برای چهارمین بار در حال اجرای طرح فروش در حمایت از قانون جوانان است، اما این مرحله اولین پیش فروش این گروه خودرویی بر اساس این قانون است و سه فاز قبلی انجام شده است. به عنوان فروش فوق العاده

اجرای جدیدترین طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در هفته اول مارس 1400 برای هشت محصول این شرکت شامل توربوشارژر دناپلاس در دو مدل دستی و اتوماتیک، تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، راناپلاس در دو مدل معمولی و سقف شیشه ای، سورنوپلاس و پژو 207 دستی با سقف شیشه ای.

هم اکنون این گروه خودروسازی هشت محصول دیگر را در پیش فروش پیشرو دارد که تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، پژو 207i در دو مدل دستی با سقف شیشه ای رنگارنگ و اتوماتیک، راناپلاس، سورنوپلاس، توربوشارژر دناپلاس در اتوماتیک و. مدل دستی . جعبه دنده شش سرعته و فرمان برقی را ارائه می دهد. متقاضیان می توانند از امروز (23 فروردین) تا پایان روز پنجشنبه (5 فروردین) به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.irبرای ثبت درخواست خود

ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل
خواندن

زمان تحویل این خودرو بسته به نوع خودرو و قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد منتخب از اسفند 1401 تا فروردین 1402 می باشد.

آغاز اولین پیش فروش ایران خودرو در سال جدید

طبق روال سه شنبه ایران خودرویی، قرعه کشی نهایی انتخاب مشتری شنبه هفته آینده (27 فروردین) با حضور رگولاتوری انجام و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه آپارات این شرکت به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

خریداران منتخب این طرح فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت خودرو را ظرف سه روز در همین سایت برای فروش واریز کنند. بدیهی است عدم پرداخت مبلغ در حساب در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و ثبت نام متقاضی لینک تلقی می گردد.

در این مرحله از پیش فروش یکساله گروه صنعتی ایران خودرو شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا عرضه خودرو) نزد شرکت های ایران خودرو و سایپا، برای شخص متقاضی، ارائه گواهی معتبر، شماره حساب و شماره تماس منتشر شده برای متقاضی و غیره، پلاک پلیس فعال را اعمال نخواهد کرد.

همچنین امکان آرام شدن و واگذاری خودرو حتی به صورت وکالت با موافقت کمیسیون خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای طرفین قانونی امکان پذیر نخواهد بود و از لحظه واریز تا تحویل خودرو سود حاصل از مشارکت و لغو صفر خواهد بود.

همچنین ممکن است در این مرحله از فروش، برگزیدگان طرح های قبلی ایران خودرو که موفق به سرمایه گذاری در طرح های قبلی فروش خودروسازان نشده اند، مجددا ثبت نام کنند.

لوله برق پلی آمید
خواندن

همانطور که گفته شد، این گروه خودروسازی همزمان با اجرای شانزدهمین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو مطابق با ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان در تاریخ 11 آبان ماه از سوی مجلس شورای اسلامی برای اعدام فرزند دوم یا بعدی قرار دارد. متولدین بعد از تاریخ فوق

آغاز اولین پیش فروش ایران خودرو در سال جدید

همچنین عدم وجود پلاک پلیس فعال برای متقاضی و یا ارائه گواهی معتبر در طرح فروش طرح حفاظتی وجود ندارد. مادران واجد شرایط می توانند خودروی ساخته شده از محصولات ایران خودرو را ثبت نام کنند. در صورتی که تعداد پذیرفته شدگان مشمول این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، برگزیدگان نهایی به قید قرعه مشخص می شوند. در غیر این صورت خودروی منتخب امکان واریز کلیه مادران واجد شرایط را خواهد داشت که شرایط آن به تایید سازمان های ذیصلاح خواهد رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *