برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر

[ad_1]

ایسنا/قم باهدف آشنایی عموم مردم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ارائه آموزش‌های مهارتی جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی، نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر» برگزار می‌گردد.

محمود تقی پور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای، عنوان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان متولی آموزش‌های مهارتی در کشور با بهره‌گیری از توان‌بخش دولتی و شرکای اجتماعی ذی‌نفعان و مخاطبان این سازمان، رویداد ترویج مهارت‌های ارزان با تأکید بر مشاغل کم‌هزینه در سطح کشور را به صورت هم‌زمان برگزار می‌نماید.

 وی ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار و همچنین ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه را از اهداف این رویداد مهارتی برشمرد و افزود: جهش مهارت با اجماع سازی شرکا و ذی‌نفعان همچنین حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب‌وکار صورت می‌پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: آشنایی شهروندان با مهارت‌های شغلی و هدایت آن‌ها به سمت مهارت‌آموزی موجب می‌شود که افراد با کمترین هزینه، در زمان کوتاه بتوانند علاوه بر اشتغال خود موجب کارآفرینی و زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم نمایند.

 تقی پور افزود: یکی از زمینه‌ها و عوامل مهم در ایجاد اشتغال داشتن مهارت است و این افراد دارای مهارت بیشتر و بهتر به سمت اشتغال پایدار حرکت می‌کنند.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم جهت بازدید از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که با حضور مردم و مسئولین شاهد تقویت روحیه نخبگان مهارتی برای راه‌اندازی کسب‌وکار و کارآفرینی باشیم.

شایان ذکر است که نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محورِ کم سرمایه‌بر از تاریخ 24 لغایت 25 آذر ماه سال جاری از ساعت 9 تا 14 در محل مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان واقع در میدان شهید محلاتی برگزار می‌گردد

غرق شدن و مرگ یک نوجوان 17 ساله در گچساران
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اقتصادی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *