پیش بینی فعالیت های آموزشی مدارس / 20 درصد دانش آموزان ارتباطی با زیرساخت های مناسب ندارند

[ad_1]

ایسنا/ لرستان رئیس آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش در شهرهای قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری و شهرهای نارنجی متحد است.

سید عیسی سهرابی اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد تاج و تخت استان و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، تا پایان هفته جاری فعالیت آموزشی مدارس استانی که وضعیت عروق کرونر آنها قرمز است در فضای شاد و شاد انجام می شود. شبکه مجازی مدارس ابتدایی به صورت مجازی برگزار شد، متوسطه اول و دوم به صورت ترکیبی.

وی همچنین به وضعیت آموزش و پرورش در روستاها اشاره کرد و گفت: نزدیک به 20 درصد دانش آموزان استان از زیرساخت های ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی کافی برخوردار نیستند که این امر در روستاها، عشایر و حاشیه شهرها و با در نظر گرفتن فعالیت ها بیشتر است. مدارس دولتی.» کمتر از 30 نفر طبق پروتکل های بهداشتی حضور دارند.

رئیس کل آموزش و پرورش استان، آموزش و سلامت را دو رکن اساسی در جامعه دانست و گفت: دغدغه مسئولان ستاد کرونا این است که این گونه آموزش ها ادامه یابد و سلامت جامعه نیز تامین شود.

وی در خصوص رنگ تاج در استان گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان، پلدختر، ازنا و چگنی قرمه و شهرستان های کوهدشت و رومشکان هستند. نارنجی در تاج.”

صبح امروز در جلسه ستاد استانداری، نحوه عملکرد مدارس مورد بررسی دقیق قرار گرفت، لذا علاوه بر موارد فوق، کلاس های حرفه ای در رشته های فنی و حرفه ای به صورت حضوری در تمامی شهرستان ها و مناطق استان برگزار می شود. .

قادری: چاره ای جز حذف ارز مورد نظر نداریم
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *