پل رویا در حال تبدیل شدن به موزه غرب اراک است

[ad_1]

ایسنا/ مرکز شهردار اراک گفت: بیشتر شهرداری اراک از تکمیل نکردن پل سنجان گلایه دارند اما اکنون این پل در حال تبدیل شدن به موزه غرب اراک است و وضعیت خوبی ندارد به همین دلیل باید دستور ویژه ای برای این کار انجام شود. صادر شود. این پروژه را تکمیل کنید.”

علیرضا کریمی روز پنجشنبه 12 اسفندماه در شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: بحث طرح جامع اراکا با یکسری نواقص پیوند خورده و یکی از نیازهای اصلی مردم است، بنابراین این طرح باید هر چه سریعتر تکمیل شود. . امکان استفاده از طرح تفصیلی شهر نیز وجود دارد. همچنین آمادگی استفاده از قابلیت های طرح جامع شهری اراک در بخش مسکن را ندارد.

اراک در خصوص کنارگذر شهر گفت: این کنارگذر هنوز کامل نشده و در منطقه ای قرار دارد که خطر تصادف دارد که شهروندان را با مشکل مواجه کرده است، در مرکز شهر ایجاد نکنید.

وی بیان کرد: مناطق تفریحی و گردشگری در اراک بسیار اندک است که پیش بینی می شود با اتمام انتقال دره گردو و کوه مستوفی برای اراک ایجاد شود و در سال آینده تکمیل شود.

شهردار اراکس افزود: با توجه به اینکه طرح 58 متری منسوخ شده است، انتظار می رود طرح جایگزین یعنی طرح 24 متری زودتر واگذار شود و مردم از این بلاتکلیفی خارج شوند.

کریمی تاکید کرد: واگذاری زمین به پروژه های شهری یکی از الزامات مدیریت شهری است چرا که اجرای هر طرح شهری نیازمند زمینی است که با آن روبرو هستیم و انتظار می رود تعامل و همکاری لازم برای ایجاد مشاغل مخل و ​​آلاینده ایجاد شود.

الهه فلاح: خوشحالم که برای دومین بار پرچم کاروان ایران را در اختیار دارم
خواندن

وی افزود: اجرای طرح های بازآفرینی شهری در سکونتگاه های غیررسمی نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم با اجرای این طرح ها شاهد توسعه مناطق کم برخوردار باشیم. بسیاری از شهروندان در حاشیه راه آهن زندگی می کنند و خواهان بازسازی این خانه ها و حفظ حریم خصوصی آنها هستند، حریم خصوصی راه آهن باید در دستور کار ویژه ای قرار گیرد تا مشکل اکثر مردم در این زمینه حل شود.

فرماندار اراکا در این نشست گفت: تامین زمین برای 2000 واحد مسکونی در معرض خطر باید در دستور کار قرار گیرد و در حوزه محورهای تردد نیز می خواهیم راه های روستایی را به راه اصلی تبدیل کنیم.

امیر هادی ادامه داد: 264 واحد اسکان جانبازان در اراک وجود دارد که با توجه به تورم فعلی 80 درصدی مشکلات فیزیکی با مشکل مواجه هستند که به این واحدها 700 میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده است که برای تکمیل این واحدها باید این تسهیلات باشد. سه میلیارد ریال افزایش یافت.

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با تاکید بر اینکه استان مرکزی در زمینه زیرساخت های درمانی با مشکل مواجه است، افزود: بیمارستان امیر کبیر اراک دارای چهار واحد اقامتی در منطقه است که تغییر کاربری این واحدها برای تامین امکانات مورد نیاز است. خدمات به مردم

وی ادامه داد: در سال 63 دانشگاه علوم پزشکی 71 هکتار زمین دریافت کرد اما سند تک برگ این زمین از طرف این دانشگاه واگذار نشده است. در این زمین سازمان انرژی اتمی بیمارستانی برای دانشگاه ساخت. زمان برای گرفتن.

رئیس جمهوری: جهاد سازندگی در کشور احیا می شود - ایرنا
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *