هجوم مداوم مردم به جاده ها در آستانه نوروز

[ad_1]

در هفته گذشته تعداد مسافران نسبت به هفته قبل مجدداً افزایش یافت که نشان می دهد تردد بین استانی دو هفته مانده به سال جدید به اوج خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، سفرهای مردمی طی یک هفته گذشته نسبت به هفته گذشته تغییر قابل توجهی داشته است، چرا که شاهد افزایش تاج‌های سرخ و جولان در کشور بوده‌ایم.

هجوم مداوم مردم به جاده ها در آستانه نوروز

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور از وضعیت تردد خودروهای مختلف در بازه زمانی 6 تا 12 اسفندماه، روزانه به طور میانگین یک میلیون و 868 هزار و 513 دستگاه خودرو در محورهای ترافیکی کشور جابجا شده است که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. هفته قبل و نسبت به هفته مشابه سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

هجوم مداوم مردم به جاده ها در آستانه نوروز

در این مدت بیش از هشت میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو با پلاک منحصر به فرد تردد کردند. سفر یکسان بود، تعداد خودروها نسبت به هفته قبل افزایش یافت. همچنین همانند هفته های اخیر خودروهای سواری پلاک استان های تهران و البرز با بیش از 25 درصد سهم در صدر قرار دارند.

تردد ورودی و خروجی و سفر جاده ای مردم با خودرو در تمامی استان های کشور و در استان های خوزستان 49 درصد، گیلان با 44 درصد و مازندران با 34 درصد بیشترین افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اند. تابستان

هجوم مداوم مردم به جاده ها در آستانه نوروز

تنها در استان کهکیلویه و بویراحمد نسبت به هفته گذشته 3 درصد کاهش و در استان چهارمحال و بختیاری بدون تغییر و در سایر استان های کشور روند افزایشی داشته است. تردد درون استانی در استان های زنجان، کردستان و آذربایجان غربی طی روزهای 26 تا 3 اسفند به ترتیب 18 درصد، 17 درصد و 10 درصد افزایش یافته است.

جوشکاری کربن دی اکسید و دستگاههای جوش کربن دی اکسید آوا ابزار (2)
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *