ناظر آلومینیوم اراک: محاکمه در نتیجه بازی موثر بود

[ad_1]

سرپرست آلومینیوم اراک می گوید وضعیت داوری روی نتیجه تیمش مقابل پرسپولیس تاثیر گذاشت.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا امیدوار، سرپرست کشتی آلومینیومی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. در این دیدار اتفاقاتی افتاد اما ما به حریف تبریک گفتیم. در جلسه هماهنگی بازی همه با زمان بازی مخالفت کردند. با توجه به هوای سرد، نمی دانم چرا بازی ها در این زمان به دلایل تبلیغاتی برگزار می شود. به نظر من اشتباهات داوری بازی را برگرداند. نمی خواهم به برد پرسپولیس شک کنم اما اشتباهات داور نتیجه بازی را تغییر داد.

وی درباره صحبت هایی که قاضی با رسول خطیبی انجام داد، گفت: ما از شرایط قضات مطلع هستیم و حال آنها وخیم است، اما وقتی گوشی در گوش قاضی است یعنی از آن استفاده می کند اما قاضی به ما گفت تلفن را قطع کنیم.” آره. در 2 صحنه کمک داور اعلام آفساید کرد و سپس داور جدید سوت زد که صحنه آفساید است. این یک جو روانی خاصی ایجاد می کند. اگر این اشتباهات نبود شاید نتیجه دیگری رقم می خورد و با حال و هوای دیگری زمین را ترک می کردیم.

امیدوار در خصوص حمایت هایی که شهاب عزیزی خادم رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال از داوران انجام می دهد، گفت: به نظر می رسد این حرفه ها در حال فرار هستند. واقعاً هیچ امکاناتی برای شرایط مساعد قضایی وجود ندارد، اما از داشته هایشان به خوبی استفاده نمی کنند. وقتی شخصی از تلفن استفاده می کند، به این معنی است که شرایط بهتری خواهد داشت.

یخ زدگی باتری خودرو در زمستان به چه علتی است (12)
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *