مردم نگران میوه های عید نباشند/ کالاهای اساسی کم نداریم

[ad_1]

ایسنا/ گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در خصوص تامین کالاهای اساسی به میزان مورد نیاز در استان گفت: مردم به هیچ عنوان نگران میوه شب عید نباشند.

سید محمد دهنوی در حاشیه بازدید از روند نگهداری و توزیع میوه و کالاهای اساسی شب عید در شرق استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بازدید از کلاله را از صبح آغاز کردیم، اظهار کرد: بازارچه. و پیشگیری از التهاب شب عید یکی از ماموریت هایی است که این روزها جدی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه مردم استان گلستان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند، افزود: میوه های شب عید به مقدار کافی و با قیمت مصوب و مناسب در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه تاکنون کمبودی در استان گلستان وجود نداشته است، هشدار داد: انبارهای ما به اندازه کافی میوه و کالاهای اساسی دارد تا مردم با خیال راحت خرید کنند.

دهنوی تمهیدات لازم برای توزیع مناسب اقلام در ماه مبارک رمضان در استان گلستان را متذکر شد و گفت: در صورتی که تمامی مراکز توزیع اقلام اساسی به کالاهای مازاد بر سهمیه نیاز داشته باشند، این سهمیه معلق در هر شهرستان محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین تخم مرغ، مرغ، برنج، شکر و میوه دولت در استان وجود ندارد، ادامه داد: تاکید کردیم مدیران شهری نگویند ما نداریم… جایگزین کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

قیمت یخچال ویترینی جزیره فروشگاهی
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *