ما همچنین باید امنیت نرم را تقویت کنیم

[ad_1]

ایسنا/ کرمان سرپرست معاونت عمرانی استاندار کرمان در خصوص اهمیت تامین امنیت در کشور و آثار امنیت سخت و نرم گفت: فضای مجازی ، فضای مجازی و مطالب جهاد توضیحی برای تجهیز و تقویت بهتر خودمان است.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی روز دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید استانداری نرماشیر در شرق استان کرمان، هر دو به امام جمعه که از بی اطلاعی وی از انتصاب در استان گلایه داشت، پاسخ داد. و برخی اظهارات مسئولین شهرستان رفسنجان به نوعی در شمال غرب استان نیز پاسخ داده است.

کرمان با تاکید بر اینکه روند انتخاب مدیران با مدیران عامل سیاسی متفاوت است، گفت: و با جناح های سیاسی مشورت کند.

جلالی افزود: فرآیند انتصابات علمی، نظام مند و ضابطه محور است و انتشار نظرات به معنای استفاده از نظرات نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ممکن است برخی دغدغه انتصابات به ویژه استانداران داشته باشند، اما باید بدانیم که سازوکار و رویه ای برای این انتصابات وجود دارد؛ این انتصابات در حال انجام است. برخی حتی رئیس جمهور را متهم به عدم تسریع در تغییر دولت می کنند.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست فرمانداری رفسنجان که با واکنش نماینده مجلس و امام جمعه این شهرستان همراه شد، خاطرنشان کرد: مثلاً فردی را می بینید که هفت سال در نرماشیر خدمت کرده است. و شما (طیف انقلابی) ناراحت هستید، افرادی از همین طیف و جریان انقلابی در رفسنجانی از انتصاب همین مدیر انتقاد می کنند.

عملکرد و عملکرد در جلسات سنجیده می شود

وی افزود: در فرآیند انتصاب، عملکرد، عملکرد، توانایی ها و قابلیت ها را نیز بررسی و ارزیابی می کنیم. در نهایت می‌خواهیم فردی را انتخاب کنیم که هرم اجرایی شهر را رهبری کند.

ویدئو/ پیام نوروزی رئیس جمهور در اوایل سال 1401
خواندن

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تشریح روند اخذ نظرات مقامات عالی رتبه و نخبگان استان برای سنجش شایستگی افراد برای انتخاب شدن گفت: مردم حاضر از جمله امام جمعه استاندار، اطلاعات، فرماندهی سپاه و قوه قضائیه که برای پست در کمیسیون تخصصی معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه مصالح و موضوعات اصلی استان در این کمیسیون و شورا بررسی و اولویت بندی می شود، افزود: اعضای شورای راهبردی نیز موظف شدند نخبگان را در تمامی بخش های سیاسی، اجتماعی، عمرانی و غیره معرفی کنند تا با این کمیسیون همکاری لازم را داشته باشند. این اطلاعات توسط وزارت کشور ارزیابی و جمع‌بندی می‌شود.

جلالی با تاکید بر اینکه انتخاب فرمانداران مانند گذشته نیست، بلکه علاوه بر استعلام های مربوطه، مصاحبه ای نیز برای آنان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: انتخاب مدیر اجرایی شهرستان کار ظریفی است و با در نظر گرفتن این امر انجام می شود. تمام جنبه ها. .

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان با نماینده مردم در مجلس و امام جمعه مشورت شد اما ممکن است نظر منفی داده باشند; اگر نظری باشد حرفی است و اگر نظری باشد حرف دیگری است.

جلالی تصریح کرد: نامه ای در شورای سیاسی ائمه جمعه نوشته شده است که ائمه جمعه هر تصمیمی را که دولت بگیرد، اتخاذ می کنند.

وی همچنین درباره انتخاب سرپرست فرمانداری نرماشیر و در پاسخ به برخی از گلایه های کتاب نماز جمعه این شهرستان توضیح داد: دو بار با دفتر کتاب نماز جمعه تماس گرفتیم که موفق نشدیم، بنابراین تاکید کردیم که موضوع را بررسی کنید.

تولید بیش از 6000 تن گوشت ماهی در استان همدان
خواندن

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان در پاسخ به برخی ادعاها مبنی بر برخی انتصابات اخیر در استان، با اشاره به اینکه در این روند ابلاغ با عملکرد متفاوت است، گفت: انتصابات شامل نظرات ائمه جمعه، نمایندگان، مقامات عالی رتبه و حتی نخبگان، گروه ها و جناح ها از نظر سیاسی پرس و جو کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اهمیت تامین امنیت در کشور و آثار امنیت سخت و نرم، گفت: سایبری و جهادی است. محتوا نیز مجهزتر و تقویت شده است.

به گزارش ایسناحاجت الاسلام، روح الله ایران نژاد رئیس نماز جمعه شهرستان نرماشیر نیز با گلایه از تغییر این شهرستان گفت: من از این تغییر اطلاعی نداشتم و نام فرماندار را از طریق رسانه ها باخبر شدم. اطلاع امام جمعه و هماهنگی بهتر بسیار مناسبتر است.

وی با بیان اینکه تکریم و تکریم ارباب رجوع باید در جریان گروه سیاسی حفظ شود، افزود: قول می دهیم تا جایی که بتوانیم با استاندار جدید همکاری کنیم چرا که همه ما می خواهیم به مردم خدمت کنیم و وظیفه داریم در خدمت سربازی باشیم. ” بیایید آن را انجام دهیم.

امام جمعه نرماشیر گفت: به فرموده امام راحل، حفظ نظام جمهوری اسلامی یک واجب است و ما وظیفه داریم با هر فکر و سلیقه و فکری از این نظام پاسداری کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از رضی مشکی که پس از هفت سال حضور در فرمانداری نرماشیر سرپرستی فرمانداری نرماشیر را برعهده گرفت قدردانی و حمید طبسی نژاد بخشدار مرکزی بم به عنوان سرپرست فرمانداری نرماشیر معرفی شد. .

سرجان: نمی توانم درباره داوران بسکتبال صحبت کنم
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *