فن تهویه آلمانی چپیست

فن ebm آلمان, فن 80 کندانسور, فن 80 ebm, ebm papst فن, فن ebm آلمان, فن ebmpapst, خرید فن ebmpapst, نمایندگی فروش فن ebm papst, قیمت فن ebmpapst, وارد کننده فن ebm, فن کندانسور ebm, نماینده فن ebm, فن های ebm, نمایندگی فن های ebm, فن های ebm papst, انواع فن ebm, فن اکسیال ebm, فن کندانسوری ebm, نمایندگی فن ebm papst, نمایندگی فن ebm در ایران, فروش فن ebm, فن ebm, وارد کننده ebm, نمایندگی EBM در ایران, فن 80 چیلر, فن تهویه خارجی, عامل فروش ebmpapst, خرید فن ebm, فن آلمانی, فن 80 تهویه *, فن تهویه آلمانی, قیمت فن ebm, فن تهویه ای

در اینجا با یک مثال ساده و فرض شرایط معمول از نظر دمایی، رطوبت و ساخت گلخانه، تعداد پد و فن مناسب برای گلخانه و همچنین دبی خروجی مورد نیاز پمپ (Q) و حجم مخزن (V) را محاسبه می کنیم.

قیمت فن Ebmpapst

این فنها دارای طرحهای ساده و باز هستند؛ بنابراین، هرگونه مشکل عملیاتی که به وجود میآید بهراحتی قابلشناسایی و اصلاح است.

همچنین باید متذکر شد که این برند خدمات پس از فروش خوبی را نیز برای خریداران در نظر گرفته که میتوان به ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش اشاره داشت.

همچنین در مناطق گرم تعداد فن را باید 5 عدد در نظر گرفت. در نیتجه به منظور تولید آب با دمای ۱۰- درجه سانتیگراد به ویژه در مناطق گرمسیری چیلرهای تراکمی آب خنک بسیار مناسب هستند.

فن های Ebm Papst

با توجه به توضیحات بالا به این نتیجه می رسیم که عوامل موثر بر تعیین قیمت هواکش های صنعتی و خانگی به مواردی چون ویژگی و جنس بدنه هواکش، امکانات و برند و شرکت طراح ان بستگی دارد.

هواکش های SP فقط برای خروج گرما و رطوبت جمع شده در زیر سقف استفاده می شوند. هواکش تأسیساتی تسمهای یکی از انواع هواکشهای صنعتی می باشد که به دلیل طراحی مناسب و عملکردی درست در جا به جایی هوا یکی از انواع پرکاربرد است و در دو اندازه ۱۴۰ در ۱۴۰ یا ۱۰۰ در ۱۰۰ بیشتر استفاده میشود.

تا به ذوب یا جوش ذرات پودر منتهی شود. هیتر گازی 641 انرژی برای گرمایش فضاهایی تا 900 مترمکعب معادل 300 متر مربع در ارتفاع 3 متر به راحتی مورد استفاده قرار مگیرد که در مدت ان بسیار کوتاهایی فضاهای مورد نظر را به دمای دلخواه محیطو می رساند ، هیتر گازی 641 باید در محیط نصب شوند و اکسیژن محیط نصب جهت احتراق خود استفاده کنند ، لذا تمام ملاحطات نصب و راه اندازی آن شامل مقرارات ملی در مورد نصب وسایل گاز سوز بوده وکه باید توسط سرویس کار مجاز شرکت انرژی صورت بگیرد.

به زبانی ساده، فن اگزاست باید بتواند 0.61 متر مکعب هوا را در هر دقیقه در ازای هر متر مربع مساحت کف گلخانه خارج نماید.

انواع فن Ebm

همچنین از نکات که در اسید شویی فن کویل باید به آن توجه کنید استفاده از وسایل مخصوص اسیدشویی، کمک از یک متخصص کاربلد، استفاده از وسایل ایمنی و بستن شیر کندانسور می باشد.

نمایندگی فروش فن Ebm Papst

یکی از قسمتهای اصلی دستگاه هواساز کویلهای آن میباشد. این شرکت با دریافت مجوز ساخت زیر نظر دو شرکت آمریکایی Air Temp و Chysler به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده های تجهیزات تهویه مطبوع از جمله چیلر، هواساز و فن کویل در داخل شناخته شده است.

فیلم های نوروزی در تلویزیون در 9 فروردین
خواندن

فن کندانسوری Ebm

فن کویل های کاستی یک طرفه یکی از پر مصرف ترین تجهیزات مورد استفاده در تهویه مطبوع می باشد. هواکشهای صنعتی (فن زیلابگ) که با نام فن در بازار به فروش میرسند، یکی از مهمترین وسایل و دستگاهها در هر حرفه و صنعتی هستند. This post was  done  wi th t he  help  of G SA C᠎ontent Gener at​or ᠎DEMO!

و یا اینکه جهت یافتن مدل مدنظر، از راههای مختلفی اقدام به عمل میآمد، از فن ebm جمله: ((ارسال عکس موتورفن مورد نیاز، شاخص گذاری جهت مشخص شدن سایز و اندازه قسمتهای مختلف محصول، تطابق محصول با مدل درج شده روی بدنهی موتورفن و…)).

• جهت جریان هوا هنگام مشاهده به سمت انتهای روتور مشخص میشود. در نموداری که در بالا قرار دارد، خطوطی که با رنگ قرمز مشخص شده است نمایانگر دبی حجمی هوا و سرعت فن می باشد.

شرکت تهویه با استفاده از فن آوری های به روز شرکت های Trane و Air Temp اقدام به تولید محصولات تهویه مطبوع کرده است.

فن 80 چیلر

این فن کویل کاستی از لحاظ ظاهری منطبق با استاندارد های روز دنیا بوده و با طراحی ظریف و زیبا، لبه های آیرودینامیک قوس دار و همچنین گوشه های گرد ساخته می شود.

نمایندگی فن Ebm در ایران

فن کویل کاستی تهویه مدل یک طرفه اوشان، دارای ابعاد مناسب و عمق کم جهت نصب در سقف کاذب با عمق 22 سانتیمتر مناسب می باشد.

فن کویل کاستی یک طرفه اوشان معمولا در مکان هایی که امکان استفاده از یک سقف کاذب جهت نصب دستگاه نمی باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

فن کویل کاستی یک طرفه عمدتا در سیستم تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. تنوع بالایی از دستگاههای Industrial ventilation مطبوع برای نصب در کارخانهها و محیطهای کاری وجود دارد.

فن تهویه آلمانی

بطور معمول روغن های سبک بنا به نوع موتور برای روغن کاری بکار می روند. فن سیرکوله گلخانه از تغییرات شدید رطوبت هوا که موجب ضرر برای گیاهان می شود جلوگیری می نماید، البته با افزایش یا کاهش ناگهانی دما در قسمتی از گلخانه، فن سیرکوله دما را به طور یکنواخت در تمام محیط گلخانه پخش می کند.

علاوه بر این ، استفاده از موتورهای EC GreenTech همچنین کنترل دقیق جریان هوا را امکان پذیر می کند – آنها با خروجی تاکو ، ورودی خطی یا PWM ، و بسیاری از ویژگی های دیگر در دسترس هستند.

نمایندگی EBM در ایران

به فن کویلهای سقفی امکان دسترسی وجود ندارد، نیاز هست تا علاوه بر دکمه تنظیم دما، کلیدهای on/off، کلید تعیین دور فن و همچنین کلید تعیین فصل (سرمایش/گرمایش) نیز بر روی ترموستات محیطی قرار داشته باشد تا امکان خاموش و روشن کردن دستگاه و یا سایر تنظیمات آن با سهولت انجام شود.

وارد کننده Ebm

نحوه قرار گیری موتور روی این فن ها به صورت کوبله مستقیم یا تسمه ای است. برای گلخانه های کمتر از 50 متر بهتر است از فن های دمنده برای ورود هوای تازه به گلخانه استفاده کرد این فن ها عموماً روی دیواره های جانبی و یا انتهایی گلخانه نصب می شوند.

نحوه کارکرد دستگاه بدین صورت می باشد که آب سرد از چیلر یا آب گرم از بویلر وارد کویل مسی شده و به کمک فن دمنده در پشت یا زیر کویل هوا توسط دریچه های فن کویل هدایت می گردد.

ویدئو/ پیام نوروزی رئیس جمهور در اوایل سال 1401
خواندن

برای محاسبه مساحت پد سلولزی مورد نیاز از روش زیر استفاده می کنیم. برای محاسبه تعداد فن از روش زیر استفاده می کنیم.

در شکل زیر یک نوع کندانسور هوایی (هوا خنک) V شکل نشان داده شده است. خطوط سبز نماینگر دریچه گاز و خطوط آبی میزان مصرف برق فن را نشان می دهد.

قدرت جابجای و تهویه هوای فن سیرکوله گلخانه به میزان 4200 متر مکعب در ساعت می باشد. فن سیرکوله گلخانه در سایز ها و قطر های مختلفی موجود می باشد.

در سه سایز 60، 70 و 80 سانتی متر و موتور ها در دو مدل تک فاز و سه فاز موجود هستند.

سایز و قطر فن سیرکوله گلخانه 40، 50، 60 سانتی متر می باشد. هر 9 متر مربع از پد سلولزی با ضخامت 10 و 15 سانتی متر می تواند به ترتیب 75 و 105 متر مکعب در دقیقه هوا را از خود عبور دهد.

همانطور که مشاهده می کنید توان الکتریکی ورودی به دستگاه بر حسب کیلووات (KW) ، نوع کمپرسور و تعداد آن ، مشخصات برق ورودی به دستگاه ، ابعاد بر حسب سانتی متر و وزن آورده شده است.

خازن باعث ی شود محصول در برابر نوسانات برق پایدارتر باشد و باعث افزایش طول عمر الکتروموتور آن می شود.

خرید فن Ebm

طبق مطالعات و پژوهش های انجام شده نیاز جابجایی هوا در هر متر مربع از مساحت سطح گلخانه برابر با 2.5 متر مکعب در دقیقه است.

قدرت جابجایی هوا با فن 140 گلخانه برابر با 42000 متر مکعب در ساعت است. در گلخانه از فن 140 استفاده می شود و عدد به دست آمده را رو به بالا گرد می کنیم.

وارد کننده فن Ebm

چگونه فشار فن را انتخاب کنیم؟ فن کویل های کاستی تهویه به عنوان یک سیستم تهویه به دو شکل فن کوئل کاستی یک طرفه و فن کوئل کاستی چهار طرفه طراحی شده اند.

ظاهری مدرن، شیک و دکوراتیو از ویژگی های بارز فن کویل کاستی تهویه مدل اوشان می باشد. این فن کوئل ها شامل دو قسمت بدنه داخلی تو کار و پانل دکوراتیو می باشند.

فن کویل کاستی یک طرفه مدل اوشان از با کیفیت ترین و مدرن ترین دستگاه های ساخت داخل بوده و از چند بخش مهم فن، کویل مسی و بدنه تشکیل شده است.

فن کویل کاستی تهویه مدل اوشان قابلیت نصب آسان و انجام سرویس های دوره ای را دارا می باشد. حجم مورد نیاز جابجایی هوا را تقسیم بر قدرت جابجایی هوا توسط فن می کنیم.

فروش فن Ebm

در این فرمول سرعت هوا بر حسب V و چگالی هوا بر حسب P محاسبه می شود. استفاده از پنکه برای خنک سازی فن سردخانه خارجی خانه از این طریق با استفاده از هوای خنک از بیرون هزینه کار را کاهش می دهد.

داکت، ریل و ترمینال تابلو برقها از برند رعد است که مطابق با استاندارد های بین المللی تولید میشوند. استفاده از دمپر در مجراهای ورودی هوا (هوای تازه و هوای برگشتی) به هواساز الزامی است تا بتوان دبی هوای ورودی را کنترل نمود.

2 تا 20 تیغه روی پروانهها وجود دارد. توصیه ما این است که در هر 1000 متر مربع 5 عدد فن 140 گلخانه را در نظر بگیریم تا به فن ها فشار کمتری وارد شود و همیشه یک فن را در حالت استندبای داشته باشیم. ᠎Th is artic le has be en do᠎ne  wi th G SA Content ᠎Gene​ra tor  DE​MO᠎!

امشب چه کنسرتی برگزار می شود؟
خواندن

فن تهویه ای

یعنی در هر 1000 متر مربع 4 عدد فن 140 گلخانه احتیاج است. به این گونه که نیاز جابجایی هوا در گلخانه را تقسیم بر ظرفیت عبور دهی هوا در هر متر مربع از پد می کنیم.

برای به دست آوردن طول پد مورد نیاز نیز مساحت کل پد را تقسیم بر 2 (ارتفاع پد) می کنیم.

نحوه کار Fan coil یا (FCU) به گونهای است که در آن آب سرد و گرم از موتورخانه مرکزی و از طریق لوله اصلی کویل وارد لولههای مسی میشود و پس از آن به واسطه چرخش در ردیفهای لوله مسی در کنار چرخش در داخل لولههای مسی، از طریق گردش اجباری هوا برروی کویلهای دمای سرد و یا گرم خود را از دست میدهند و از طریق لوله خروجی کویل بهسمت موتورخانه اصلی یا بهتر است بگوییم مرکزی بازمیگردند.

فن سیرکوله گلخانه دارای تعداد پره های متفاوت و متنوع بوده و این تعداد پره ها شامل 3، 4، 6 و 9 پره با موتور تک فاز 1400 RPM یا موتور سه فاز می باشد.

میزان هوادهی این فن ها به دور فن، ابعاد پره ها و شکل پره های فن بستگی دارد. 2. میزان رطوبتی که در منطقه قرارگیری گلخانه وجود دارد.

1. دمای محل قرارگیری گلخانه: به این معنی که گلخانه در کدام شهر و منطقه بنا گشته است. به هر حال در هر مکانی که نیاز به هوای تازه و خنک باشد می توان از این فن استفاده کرد.

هر نوع از فن کویل تهویه برای مکانی خاص مناسب است. نحوه محاسبه تعداد فن گلخانه و قرار دادن فن مناسب برای گلخانه به چه شکل می باشد؟

این محصول تهدیدی برای محیط زیست و آسیب به طبیعت محسوب نمی شود. برای کنترل عملکرد هواساز از تجهیزات و کنترلرهای متعدد و متنوعی استفاده میشود که نتیجه عملکرد آنها در حجم، دما و کیفیت دمای خروجی هوای دستگاه هواساز تأثیر میگذارند.

گواه کیفیت محصولات ما ضمانت و خدمات پس از فروش مشتریان در سراسر کشور است. از آنجاییکه کیفیت قطعات موتور و متریال این محصول بسیار بالا است اصطلاحا به آن فن حلزونی الکتروژن صادرتی نیز اطلاق می شود.

در طراحی آن جهت افزایش راندمان، کویل مسی با فین های آلومینیومی ترکیب شده است. هیترهای گازی فن دار انرژی، مدل 640 همراه با فن آلمانی با داشتن مشعل اتمسفریک بیصدا، زمان گرمایش را به حداقل رسانده و از بازده حرارتی بالا بهره میبرند.

4. پرهها و موتور فن را با استفاده از بازکردن پیچها و پایانهها از جای خود خارج کنید. فرض می کنیم گلخانه ی ما 1000 متر مربع مساحت دارد و همچنین در این گلخانه از پد سلولزی با ارتفاع 2 متر استفاده می کنیم.

9. ارتفاع بستر کشتی که در گلخانه وجود دارد. جنس پروانه ها در فن گلخانه SP از استنلس استیل و تعداد آن ها 6 عدد است.

در نتیجه جایگذاری و نصب آن در سقف نسبتا راحت خواهد بود. فن سیرکوله گلخانه به صورت دایره ای می باشد که در زیر سقف گلخانه نصب می گردد و جهت خارج کردن، یکسان سازی و سیرکوله هوای گلخانه استفاده می گردد.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *