فرکی: لیگ باکیفیتی نداریم/ هیچکس جوابگوی مشکلات جادوگری در فوتبال نیست

[ad_1]

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هیچکس در قبال مسائل مربوط به جادوی فوتبال پاسخگو نیست و این موضوع باعث ایجاد شبهه در افکار عمومی شده است.

حسین فرکی در گفت وگو با ایسنا درباره دیدار مقابل ایران مقابل کره جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در گذشته نتیجه خوبی برای شکست کره جنوبی کسب کرده ایم. البته می دانیم که آنها حریف سرسختی در آسیا هستند و کار آسانی نداریم و این صعود به جام جهانی نباید بازیکنان را منصرف کند چرا که پیروزی در این دیدار می تواند ایران را در صدر گروه قرار دهد. . بازیکنان هرگز نمی توانند نسبت به موفقیت تیم ملی خود بی تفاوت باشند و آرامش خاطر نباید منجر به خودخواهی و غرور شود.

وی ادامه داد: کره تیم بسیار خوبی است و این دیدار در تاریخ ثبت خواهد شد. کره ای ها هم در بازی اول ما را اذیت کردند و مراقب کیفیت خوب بودند. بچه های ما هم ثابت کرده اند که می توانیم در کره جنوبی عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم شرایطی که داریم ادامه پیدا کند و آرامش و اعتماد بیشتری در بین بازیکنان برقرار شود. بازیکنان و کادرفنی ما آنقدر باتجربه هستند که این مسائل را به خوبی بشناسند و در این دیدار مهم موفق شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دربی 98 و تقابل استقلال و پرسپولیس گفت: پیروزی استقلال در این دیدار تا حدودی روحیه این تیم را تقویت می کند و می تواند به قهرمانی این تیم ادامه دهد اما فوتبال همیشه است. یک ورزش غیر قابل پیش بینی.” دو سه هفته پیش می شد پیش بینی کرد که کدام تیم می تواند در این مسابقه بهتر باشد اما در شرایط فعلی همه چیز به همین منوال است. امیدوارم این حساسیت باعث کاهش کیفیت بازی نشود.

طرح مجلس برای مقابله با قمار آنلاین جرمانگاری سایتهای شرطبندی خبرگزاری مهر (3)
خواندن

وی در خصوص کیفیت لیگ بیست و یکم نیز گفت: اگر بخواهم نظرم را بگویم باید بگویم که کیفیت لیگ چندان خوب نیست چرا که حواشی، جنجال و اختلاف زیادی وجود داشته است. علیرغم همه این سوالات، کیفیت لیگ به چشمم نمی خورد. بازی های خیلی خوبی را می توانستیم ببینیم اما در کل لیگ کیفیت نداریم.

فرکی درباره برخی حواشی و تاثیر جادوگر در مسابقات لیگ برتر گفت: اگر این موضوع را دیده باشم به دلیل اینکه به شهرت و وجدان کاری مربوط می شود اشاره نمی کنم. الان نمی توانم قضاوت کنم چون ندیده ام. البته وقتی به این سوالات پاسخ داده نشود ذهن و افکار عمومی بی پاسخ می ماند. شاید این درست باشد که افراد مرتبط در مورد آن صحبت نمی کنند.

وی افزود: همه باید از خود دفاع کنند و وقتی این اتفاق نمی افتد همه قضاوت می کنند و فکر می کنند که این چیزی است. اما این فضا واقعاً به ورزش و فوتبال خلاصه نمی شود، فقط برای امروز نیست و در سال های گذشته بوده است، اما همچنان شبهه هایی را برانگیخته است. هیچکس پاسخگوی سئوالات جادویی در فوتبال نیست که شبهاتی را در افکار عمومی ایجاد کرده است. امیدوارم چنین مشکلاتی در فوتبال وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *