ظرفیت صادرات پایانه خارک افزایش می یابد

[ad_1]

ایسنا/ بوشهر مدیر اجرایی پایانه های نفتی ایران از بهسازی اسکله های 9 و 10 اسکله شرقی پایانه خارک با وام حدود 250 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: با تعمیرات اساسی و نوسازی ظرفیت صادرات نفت خام و فرآورده های نفتی افزایش می یابد. از اسکله ها .

عباس اسدروز اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران با در نظر گرفتن مسئولیت های خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و نقش مهمی که در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران دارد، همواره ثبات تولید را حفظ و ظرفیت نوسازی خود را ارتقا می دهد. شرایط افزایش تولید و صادرات نفت خام در راستای سیاست های صنعت نفت است.

وی با بیان اینکه اصل هر صنعتی نگهداری از تاسیسات با تعمیرات به موقع است، اظهار داشت: با توجه به یکپارچگی موضوع و همکاری مسائل مالی، معاینه فنی، تهیه کالا، پرسنل و… موضوع مدیریت دارایی های فیزیکی است که تعمیر و نوسازی بنادر صادراتی را می توان یکی از مزیت های راهبردی در این زمینه دانست.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: در این راستا پروژه بهسازی اسکله‌های 9 و 10 (از 101 به 121) اسکله شرقی پایانه خارک با وام حدود 250 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت. پیمانکار آن آغاز شده است. .

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت پایانه های نفتی ایران، اسدروز با بیان اینکه برای بهسازی اسکله های 9 و 10 فعالیت های مکانیکی، برقی، ابزار دقیق، سندبلاست و رنگ آمیزی انجام می شود، اظهار کرد: در حال انجام است. نفت خام باعث افزایش و بهبود پایداری عملیات می شود.

4 مطمئن راه‌ها ورق روغنی کسب و کار آنلاین شما به زمین
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *