ضدعفونی و نظافت مدارس / پیشگیری از ادامه «افت تحصیلی» با ادامه آموزش «شخصی»

[ad_1]

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تشریح نحوه نظارت بر فعالیت مدارس و رعایت نکات بهداشتی با ادامه آموزش حضوری در مدارس پرداخت و گفت: معتقدم حضور مربیان از ادامه افت تحصیلی و ارتقای کیفیت یادگیری جلوگیری می کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان به تشریح جزئیات بازگشایی مدارس تختی پرداخت و گفت: روند ادامه آموزش حضوری به تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی ابلاغ شده و آمادگی های خوبی در این زمینه فراهم شده است. توجه. “

وی افزود: پس از طی مراحل ابلاغی جلسات متعددی برگزار و مدارس در زمینه بهداشت محیط اقدام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدارس در حال ضدعفونی و نظافت است، گفت: به ویژه سرویس های بهداشتی، میخانه ها، میزها و نیمکت ها ضدعفونی شده است و در بازدید از مدارس مشخص شد که دستگاه های اجرایی در حال آماده سازی کادر مدارس هستند. خوب.” آنها برای این هستند که بتوانیم در 5 آوریل شروع خوبی داشته باشیم.

کریمیان درباره نحوه نظارت بر عملکرد مدارس و رعایت نکات بهداشتی گفت: یگان های مختلف بر این روند نظارت همه جانبه و کامل خواهند داشت و تیم های سنجش و نظارت در مدارس حضور خواهند داشت. والدین در صورت مشاهده عدم رعایت بهداشت در مدارس می توانند با بخشداری تماس بگیرند و یا از طریق پیامک 09121540640 اطلاع دهند. ما باید برای اطمینان از اجرای همه بندهای خط مشی وارد شوید.

وی که شب گذشته در پنجمین برنامه سیما حضور داشت، گفت: از همه همکارانم تشکر می کنم. در دو سالی که با کرونا مواجه بوده ایم، هیچ اقدامی برای توقف روند یادگیری انجام نشده است. معتقدم حضور مربیان مانع از ادامه افت تحصیلی و ارتقای کیفیت یادگیری خواهد شد.

بدهکارترین کشورهای جهان در پایان شهریور - عصر ایران
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *