شیر یکطرفه یا چک ولو چیست؟ (2)

شیر یکطرفه یا این که چک ولو چیست؟
چک ولو, چک ولو کستل

چک ولو های دیسکی و یا این که در ادامه برخی مدلها پیستون وجود دارااست که در ادامه بالای بدنه به آن قلاب شده و زمانی که سیال با سرعتی معین در ادامه خط جریان دارد، دیسک گشوده شده و به سمت بالا حرکت می کند و چنانچه اگر به هر عاملی جریان مسیرش را 180 مرتبه تغییر و تحول دهد دیسک فورا برگشته و مانع از عبور سیال میگردد و به نوعی سیستم یک طرفه بودن را عملیاتی میکند.

چک ولو کستل

​This po᠎st was  done with GSA Cont ent Gene᠎rator  DEMO!

سیال به طور معمول صرفا اذن حرکت به یک سمت میدهد. چک ولو(check valve) شیرهای بازدارنده از جریان برگشتی میباشند که به جهت خودداری از حرکت ماده سیال( گاز یا این که میعات) از جریان حرکتی عقب به سیستم فرایند حیاتی، طراحی شده است.

فشار سیال عبوری از داخل پایپ(لوله) منجر گشوده شدن ولو گردیده و هرگونه رجوع سیال منجر بسته شدن ولو خواهد شد.

شیر یکطرفه آب به جهت مصارف پمپاژ آب ، غالباً از روزنه پا به کارگیری می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع آوار وارد خط نشده و فشار داخلی را به جهت هدف ها اول ترمیم می کند.

صورت 1 مثال ای از سوپاپ چک را خرید چک ولو کستل از سلام سرما نشان می دهد. شير يك طرفه کره ای در ادامه دو گونه كره اي افقي و عمودي وجود دارد.

همین گونه شیر یک طرفه در ادامه دو گونه کرهای افقی و عمودی وجود دارد.

خبری جدید برای متقاضیان کمک ودیعه مسکن - آفتاب نیوز
خواندن

همینطور در ادامه زمان بستن و گشوده شدن میزان قابل توجهی از اصطکاک وجود دارااست و از همین منش گشوده و بسته شدن همین شیرها به شتاب و معمولا ممکن نیست.

همین فعالیت به خاطر همین شکل میگرد که در ادامه اثر رجوع علاوه بر هدر رفتن انرژی مصرف شده به جهت ارسال آن ممکن هست طرف اخذ کننده مواد را هم با فقدان فوری مواجه خرید چک ولو کستل 3122/7 سازد.

چون ممکن هست کوره به فعالیت ادامه دهد و منجر سوختن آب گرمکن گردد. منجر بسته شدن شیر و خودداری از رجوع مواد می شود .

در اینجا عمده به آنالیز وب وب سایت چک ولو کستل سلام سرما.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *