سردخانه بستنی چیست و کاربردهای آن کدامند؟

سردخانه بستنی چیست و کاربردهای آن کدامند؟
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی

هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد تولید اتاق سردخانه متحرک و ثابت شامل اتاق سردخانه نیسان 175 دستگاه،اتاق سردخانه خاور125 دستگاه،اتاق سردخانه تک 50 دستگاه و انواع ساندویچ پانل 65000 متر مکعب بر اساس 1 شیفت کاری 8ساعته در روز و 270 روز کاری در سال میباشد. جذب محلول ها در 240 نانومتر نسبت به آب با استفاده از دستگاه اسپکتوفوتومتر قرائت شد. همانگونه که می دانید به مکانی که جهت نگهداری مواد غذایی و میوه ها از آن استفاده می شود سردخانه گفته می شود. ميوه ها و سبزى ها همانند موجودات زنده ى ديگر، ترکيبات شيميايى متعددى دارند که ساختمان و ميزان اين ترکيبات مى تواند متغير باشد. نمک اضافه شده به پنير در زمان تهيه و ترکيبات محلولی که در طی رسيدن آن توليد می شود، نقطهی انجماد بيشتر پنيرها را پايين میآورد. اساس کار یک سیستم تبریدی در جذب حرارت از یک سیال و دفع آن به سیال دیگراست.

سردخانه ثابت کانکسی

سیال میتواند آب، هوا یا انواع گاز یا مایعات دیگر باشد. می توان از روش های مختلف سوزاندن گوگرد و يا ساير انواع حشره کش ها مانند متيلن برومايد، فسفين، اسيدسيانيدريک و … سردخانه کانکسی متحرک از حجم مفید ۱۰مترمکعب تا ۴۰ متر مکعب قابل تولید است.همچنین از عایق پلی اورتان یا ساندویچ پانل با ضخامت۵ و ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر در بدنه این کانکس استفاده میشود.انواع درب کشوی و لولایی بر روی سردخانه کانکسی قابل نصب است.کف کانکس ها میتواند متناسب با نوع کاربری و یا به دلخواه مشتری ورق عاج دار یا پی وی سی و… ماتریس IFE بسیار شبیه ماتریس EFE مورد استفاده برای ارزیابی عوامل داخلی است که قوت­ها و ضعف­های موجود در عملکرد و وضع موجود سازمان را ارزیابی میکند. یکی دیگر از ویژگی های این محصولات هزینه های کم تامین و نگهداری آن هاست که علت آن عدم پوسیدگی و خوردگی در برابر رطوبت و عوامل خورنده محیطی است . در تبصره این بند آیین نامه اگر از دیوارهای سبک در ساختمان های کمتر از 8 طبقه به عنوان دیوار داخلی و یا جدا کننده استفاده شود باید ضوابط مربوط به فصل هفتم یعنی مصالح بنایی کلافدار برای آن در نظر گرفته شود.

پویش آزادسازی مادران زندانی در خراسان رضوی برگزار می‌شود
خواندن

همچنین جهت بررسی اثر تسهیلات بلندمدت (سرمایه­ای) و کوتاه­مدت (جاری) بانک کشاورزی بر ارزشافزوده بخش کشاورزی از روش حداقل مربعات معمولی استفاده شده است. طبق بند 4-2-2 آیین نامه 2800 و روش استاتیکی معادل مولفه افقی نیروی زلزله و نیروی قائم زلزله باید همزمان باهم اثر داده شوند و در ترکیب بارهای مختلف به کار برده شوند. در آیین نامه های رایج در ایران مثل آییننامه 2800 و مباحث 18 و 19 مقررات ملی ساختمان به طور خاص به این نوع از دیوارهای سبک نپرداخته است اما ضوابط کلی در مورد دیوارهای غیر باربر (غیر سازه ای) ازجمله هبلکس، تری دی پانل، ساندویچ پانل، درای وال را در بر گرفته است که در ادامه به آن ها می پردزیم. مقدار Z ارتفاع مرکز جرم دیوار ها تراز پایه می­باشد که لازم نیست از مقدار H یعنی ارتفاع متوسط بام تا تراز پایه بیشتر باشد. طراحی برای تغییر مکان برای اتصالاتی که خطر جانی ندارند نیاز نیست. تمامی اتصالات یا وسایل نگهدارنده دیوارهای غیر باربر مثل هبلکس باید برای نیروهای جز زلزله ای که پیش تر روش محاسبه آن را گفتیم طراحی شوند. هم چنین استفاده از این روش موجب توزیع دمایی همگن در کلم­پیج در طول فرآیند خنک سازی شد.

Th᠎is po᠎st h᠎as be​en writt en wi th G SA C on tent Generator D em oversion!

این سیستم به لحاظ ساختار ویژه ای که دارد بسیار سبک بوده و استفاده از آن در ساختمانهای با ارتفاع زیاد وزن سازه را تا حد زیادی کاهش می دهد. هنگامی که ظرفیت خنکسازی زیاد است، به طور کلی از کمپرسورهای پیچ باز استفاده میشود. از سردخانه بالای صفر جهت نگهداری انواع میوه، سبزی، صیفی، محصولات لبنی و یا نگهداری کوتاه مدت جهت توزیع گوشت، مرغ و ماهی استفاده میشود. شرکت دمایار تولید کننده انواع سردخانه های کانکسی و سردخانه های ثابت و … سردخانه کانکسی متحرک از دارای حجم 10 متر مکعب تا 40 متر مکعب می باشد . بدنه سردخانه کانکسی بالای صفر درجه بسیار باکیفیت است و 6 تا 10 سانتیمتر ضخامت دارد. با توجه به مقیاس اتاق سرد و درجه حرارت طراحی شده، انتخاب منطقی واحد کمپرسور تبرید کلید طراحی سیستم تبرید است. سردخانه ثابت : سردخانه ثابت مجموعهایست از ساختمان و تاسیسات مناسب که بتواند مصنوعأ شرایط خاص نگهداری کالای مورد نظر ( مواد خوراکی و فاسد شدنی ) رااز نظر رطوبت نسبی و درجه حرارت و در صورت لزومشرایط اختصاصی مربوط تامین نماید که میتوان به برخی از این سردخانه ها اشاره نمود. چیدمان غلط در پالت یا باکس پالت و رعایت نکردن فاصله بین پالت ها و همچنین ظروف بسته بندی با طراحی و مواد نا مناسب باعث کاهش جریان گردش هوای سرد و سرعت سرمایش می شود.

آخرین وضعیت قانون طبقه بندی معلمان
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *