رشد تامین اجتماعی از کمتر از 20 درصد به 70 درصد بعد از انقلاب

[ad_1]

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 22 بهمن فرصتی است برای یادآوری داشته هایمان و با تلاش برای بهبود شرایط، قدردان نعمت های انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی در پیامی که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد، گفت: ایام الله دهه فجر آیین و ایام ذکر است. در روزگاری که مردم شریف ایران با هجمه های شدید اقتصادی و رسانه ای مواجه هستند، شتاب زدگی، فراموشی و روزمرگی بسیار فراگیر شده است، فرصت هایی چون جشن بیست و دوم وقفه کوچک و با نگاه واقع بینانه به دستاوردها، فراموش نکنیم داشته باشیم و قدردان برکات انقلاب اسلامی در مسیر اصلاح و بهبود اوضاع باشیم. انقلابی تاریخی که 43 سال بعد به مرحله بلوغ و ثبات رسید تا بتوانیم دیروز را از نزدیک ببینیم، نقاط قوت و ضعف آن را بسنجیم و برای افق آینده برنامه ریزی کنیم. به تعبیر مقام معظم رهبری: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا علمای ما، علمای ما، جوانان ما، مردم ما، آنچه را که در تاریخ این انقلاب رخ داده است، بسنجند.

از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، شاید مهم ترین مسئله، پیدایش آرمان ها و افق های جدید و بزرگ برای ملتی بود که آرمان هایی چون استقلال، عدالت، جمهوری و آزادی را در زمان تاگوت یافت. افق هایی که به عنوان نور در باطن و سرشت هر آزاده ای وجود دارد، اما برای بیداری، اتحاد و دور شدن از پراکندگی، بزرگانی چون حضرت امام زمان (عج) نیاز دارند این انوار بی نظیر را به نوری عظیم و فراگیر تبدیل کنند. a تبدیل آن به یک بیداری تاریخی و جنبشی که در آن نظم دقیق انقلاب را به عنوان انفجار نور نشان می دهد.

تخصیص ۳ درصد سهمیه جذب اشتغال برای جامعه معلولین
خواندن

وی ادامه می دهد: مردم ایران به خوبی از حرکت تاریخی مردم ایران در مسیر استقلال، جمهوری، عدالت و آزادی در 43 سال گذشته آگاه هستند و از همان ابتدا با شرارت ها و دشمنی های خارجی و داخلی مختلف مواجه بوده اند. روز انقلاب.» و دانشمندان به موضوع جنگ اجباری و نفوذ منافقین و تحریم ها که دشمنان می گویند سخت ترین تحریم های تاریخ است، اما پس از تحلیل، افق پیش رو روشن تر از دیروز است.

در این مسیر اما دشمن از یک سو به دنبال تشدید وضعیت معیشتی و با آتش شدید رسانه ای خطاب به روح و اندیشه مردم ایران بود. هم در فضای زندگی واقعی و هم شاید مهمتر از آن در فضای ادراک و ذهنیت بین مردم و انقلاب که به تعبیر مقام معظم رهبری متعلق و از مردم است. آن را دور بیانداز. فاصله ای که قرار است به بقای انسان و تحریف حقایق و فضای یأس و روایات منفی انقلاب به دلیل مشکلات تحمیلی منجر شود، به حدی است که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در تبیین مفهوم جهاد از مصادیق کنونی هستند. جهاد.وگرنه جهاد اقتصادی و جهاد تبیینی.

بر این اساس سازمان تامین اجتماعی در هر دوی این جهادگران نقش و رسالت ویژه ای دارد. از این رو، در حوزه اقتصادی، وی در نشست اخیر سران بر لزوم راهنمایی، کنترل و کمک نهادها و دستگاه‌ها تاکید کرد. ما در زمینه تولید و اشتغال فعال هستیم و باید با روحیه جهادی فعالتر و کارآمدتر باشیم و همچنین در تبیین اینکه باید خدماتی که ارائه می دهیم و تغییراتی که ایجاد کرده ایم به مردم ارائه دهیم. در این سفر چهل ساله با وجود همه سختی ها. مردم بیایید توضیح دهیم. بنابراین در عصر جدید بر اساس همان آرمان های انقلاب اسلامی بر ضرورت تحقق سه مفهوم عدالت، امانت و اجتماعی شدن خدمات سازمان تامین اجتماعی است که برای تحقق این سه مفهوم باید به آن دست یابیم. ; این مورد برجسته و برجسته شده است. آرمان هایی که برگرفته از بطن انقلاب مردمی است و خواسته های امروز جامعه است.

توضیح بانک مرکزی درباره علت نوسانات بازار ارز - آفتاب نیوز
خواندن

موسوی همچنین در این پیام تاکید کرد: اما امروز مفتخریم که از کمتر از 20 درصد در دوران قبل از انقلاب به بیش از 70 درصد در حوزه تامین اجتماعی دست یافته ایم و در تلاش هستیم تا بخش های دیگر را نیز پوشش دهیم. جامعه مطابق با حقوق عمومی». خدمات بیمه ای را پوشش می دهد. خدمات سازمان تامین اجتماعی در 43 سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است که جزئیات آن از حوصله این مقاله خارج است اما به عنوان نمونه امسال بیش از 1400 میلیارد تومان پروژه توسعه ای در حوزه زیرساخت های تجمعی است. درمان، بیان صریح این ادعاست که سازمان تامین اجتماعی علیرغم همه سختی ها، به لطف خداوند و تلاش همکاران، هرگز در انجام تعهدات خود با مشکل مواجه نشده و نخواهد داشت.

در پایان ضمن گرامیداشت و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت همه شهدای گرانقدر این انقلاب و امام عزیزمان، به ملت شریف ایران بویژه بیمه شدگان، مستمری بگیران، مستمری بگیران و مستمری بگیران متعهد هستیم. و کارفرمایان تحت پوشش او.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *