راهنما کاتالوگ فن زیلابگ Copy (2) مواد بیشتر

کاتالوگ فن زیلابگ
فن آکسیال زیلابگ, فن زیلابگ

امکان نصب موتور ضد انفجار (ضد جرقه) بر روی برخی از مدل های هواکش آکسیال دیواری وجود دارد. نصب این فن ها از هر نظر در سیستم هایی که نیاز به اتصال کانال وجود دارد و یا سیستم هایی که در آن کانال مورد نیاز نیست ، کاربرد دارد. به عنوان تعریفی مختصر و کوتاه، فن دستگاهی است که به منظور جابهجایی هوای آلوده مورد استفاده قرار میگیرد. دارای کنترل آسان بوده و سبک و کم وزن است. فنهای دارای این نوع پروانه بیشتر در صنایع تهویه مطبوع ، تهویه ، در ساختمان ها ، برجهای اداری و مسکونی بهکار میروند. پرههای رادیال فن پروانه چرخی قادر به تولید فشار استاتیکی نسبتا بالایی هستند و همچنین از پیکر بندی و ساختار مقاومی و مستحکمی برخورداراند. برای انتخاب و خرید هواکش گلخانه و مرغداری جهت خنک سازی محیط آن باید دقت کنید که قدرت فن به اندازه ای باشد که بتواند تمام هوای محیط مد نظر را تخلیه کرده و قادر باشد هوای محیط را به میزان طبیعی کاهش دهد.

فن آکسیال زیلابگ

 This data has been c​reated by G SA Content G᠎ener​at or ​DEMO!

دارای طول عمر بالایی است.

در انتخاب هواکش گلخانه و مرغداری باید مبنایی را در نظر گرفت که فن توانایی خارج کردن تمام هوای محیط را داشته باشد و بتواند دمای محیط را به میزان نرمال کاهش دهد. در ویدیوی زیر سری به کمپانی زیلابگ آلمان زده ایم. فن آکسیال مخصوص کندانسور زیلابگ ZILABEG سری FTP از نوع موتور فنهایی با روتور بیرونی هستند، این موتورها دارای خصوصیاتی از قبیل: ساختار کوچک، نصب آسان، کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا هستند. دارای طول عمر بالایی است. فن سانتریفیوژ بک وارد زیلابگ قابل استفاده در سیستم های ونتیلاسیون ، گرمایشی و صنعتی به خصوص در محیط هایی با ویژگی خورندگی اعم از شیمیایی و مکانیکی است. در انتخاب هواکش آکسیال صنعتی لازم است به نکاتی از جمله: دور موتور، شکل و زاویه پروانه، قطر پروانه، تعداد پره پروانه و ارتفاع از سطح دریا توجه نمود و به علت سطح صدای موتور با دور 2800 دور بر دقیقه، در زمان انتخاب هواکش آکسیال زیلابگ معمولا از موتور با دور 1500 و یا 900 دور بر دقیقه استفاده می شود. فن سقفی زیلابگ Power Roof همانند فن سانتریفیوژ از جمله هواکشهای چند کاربری در صنایع گوناگون است که در مصارف مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

تغییر ژئوپلیتیک منطقه قفقاز امکان پذیر است؟ - ایرنا
خواندن

کاربرد این فن در سیستمهای است که به فشار بالا و دبی هوای نسبتا پایین نیاز دارند. هواکش سانتریفیوژ بکوارد گزینه ای ایده آل برای کار در شرایط با فشار بالا است. همچنین دقت کنید که به علت سطح صدای موتور با دور 2800 دور بر دقیقه، در زمان انتخاب هواکش آکسیال زیلابگ معمولا از موتور با دور 1500 و یا 900 دور بر دقیقه استفاده کنید. فن زیلابگ از پرههایی از جنس فلز ساخته شده است؛ و معمولا بیشترین کارکرد و کاربرد این فن در صنعت کشاورزی، باغبانی و برای تهویه و مطبوع سازی هوای کارهای مهندسی است. یکی از قابلیتهای این فن جلوگیری از کاهش فشار استاتیکی هوای عبوری در کانال است. استفاده از هواکش گلخانه و مرغداری با هدف تهویه و تبادل هوای خارج با هوای داخل محیط، کاهش دما در فصول گرم، تامین دی اکسید کربن برای رشد گیاهان، متعادل کردن رطوبت در داخل محیط گلخانه و در نهایت افزایش رشد گیاهان است. جنس پره فنهای زیر فلزی است. مهم ترین ویژگی هواکش سانتریفیوژ صنعتی غلبه بر افت فشاری است که در حین عبور هوا در کانال ایجاد می شود و ساختار عملکرد این فن ها به گونه ای است که هوای ورودی ابتدا در راستای محور پروانه به هواکش وارد شده و سپس در اثر نیروی گریز از مرکزی که مابین پره های فن و بدنه ایجاد شده، افزایش انرژی پیدا می کند و در نتیجه با افزایش فشار استاتیکی مقادیری از سرعت آن کاسته شده و سپس از طریق مجرای خروجی تخلیه می شود.

آموزش حضوری در مدارس تهران چگونه خواهد بود؟
خواندن

از انعطاف پذیری و استحکام خوبی برخوردار است.

یکی از معتبرترین شرکتهای تولیدکننده دستگاههای تهویه در جهان شرکت زیلابگ است. این کمپانی از همان روز نخست توانست نگاهها را به سمت خود متوجه کند و با نوآوری در محصولات، برند شماره یک تولید دستگاههای تهویه در جهان شود. یکی از فن زیلابگ، فن دیواری آکسیال زیلابگ است که در سری Fpt با کلاس حفاظتی IP54 و با کلاس عایق بندی حرارتی B و F توسط شرکت زیلابگ تولید شده است. یکی از تولیدکنندگان معتبر فن در جهان شرکت زیلابگ است. فن زیلابگ کاربردهای دیگری نیز در اوپراتورها، تجهیزات خنک کننده مانند فنهای یخچال خانگی، انواع کندانسورها و خشک کنها دارند. جنس پره های آن فلزی است و در صنعت کشاورزی ، باغبانی ، اوپراتورها ، تجهیزات خنک کننده مانند فن یخچال های خانگی و انواع کندانسورها کاربرد دارد و همچنین مناسب برای تهویه و مطبوع سازی هوای صنایع می باشد. از انعطاف پذیری و استحکام خوبی برخوردار است. همچنین نوع فن به کار رفته در موتور فن آکسیال زیلابگ از نوع فن با رتور بیرونی بود و از ویژگیهای مانند راندمان بالا، نصب و راه اندازی راحت و ساختار فشرده برخوردار است.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *