راهنما تفاوت فیلتر درایر و کر درایر چیست؟ خواندن

تفاوت فیلتر درایر و کر درایر چیست؟
کر درایر, فیلتر درایر, پوسته کر

با حذف آلودگی ها، سیستم ها در برابر واکنش های شیمیایی مضر و ناخالصی های ساینده ایمن تر است. برای حذف ناخالصی های اسیدی و ذرات جامد از جریان سیالات باید به سراغ فیلتر درایرهای خاص تر رفت. اغلب فیلتر درایرها به صورت یک طرفه طراحی می گردند. فیلتر درایر ها در سایز های مختلف با جنس بدنه فولادی طراحی و تولید می شوند و بعضی فیلتر ها دو طرفه و برخی یک طرفه هستند که در نصب فیلتر درایر یک طرفه حتما باید به فلش درج شده روی پوسته فیلتر توجه گردد تا در راندمان و عملکرد فیلتر درایر اخلالی ایجاد نشود. در صورتی که فیلتر درایر نیاز به تعویض داشته باشد، این فیلتر درایر ( پوسته و هسته ) با فیلتر درایری دیگر تعویض می گردد. زمانی کر درایر سیستم را عوض می کنیم که سیستم نیاز به تعمیر داشته باشد. 2. ایجاد شرایط تصفیه ی فیزیکی در سیستم و جلوگیری از ورود ناخالصی هایی مانند ذرات جامد و گرد و غبار به سیستم. Th​is was c​re ated with the he᠎lp of G SA Con tent Generato᠎r DEMO​.

iStock Image فیلتر درایر به صورت عمودی و در جهت جریان نصب می شود. در سیستم های تبریدی معمولاً دو سیال جریان دارند. تغیر رنگ درایر خبر از کاهش بازدهی آن دارد اما همانطور که گفته شد تا زمانیکه سیستم ایزوله است و چرخه تبرید در مسیر بسته انجام میگردد نیازی به تعویض فیلتر دایر نخواهد بود. قطعه ای که در مسیر بازگشتی سیال مبرد نصب شده و رطوبت آن را حذف می کند. فیلتر درایر توانایی نگه داری مواد زاید با اندازه زیادتر از 25 میکرون را داراست. فیلتر درایر ها از مواد خشک کننده مثل نمد و صفحات توری در انتهای قطعه تشکیل می شوند. 1. اسیدهای غیر ارگانیک: این اسید در سیستمهایی که از مبردهای شامل کلر و فلوراستفاده میکنند، تشکیل میشود. لازم به ذکر است که فیلتر درایر را قبل از رسیدن به حد افت فشار مجاز سیستم باید تعویض نمود. در شکل زیر نمونه ای از تجزیه روغن به دلیل بالارفتن بیش از حد دمای دیسشارژ در سر سیلندر کمپرسور را مشاهد می کنید. در سیستمهای تبرید امان تشکیل اسید به وسیله ی شکستن ساختار مبرد و روغن وجود دارد. هنگامی که مقدار رطوبت نسبی به 10% میرسد، در این نقطه تعدادی لایه بخار آب تشکیل میشود و در این شرایط مهمتری شیوه جذب، جذب فیزیکی است.

قیمت سنگ کاری چقدر است؟ (4)
خواندن

درایرها چیست و چه وظیفهای دارند؟

روغنهای معدنی: اسیدهای ارگانیک از روغنهای معدنی در اثر بارهای مکانیکی و یا حرارتی تشکیل میگردند. 4. روغنهای POE: این اتفاق در اثر وجود رطوبت به وجود میآید. جاذب رطوبت به چه صورت کار میکند؟ درایرها چیست و چه وظیفهای دارند؟ تمام هسته های جامد یک سایز یکدست و بهینه شده دارند که حذف مؤثر خاک و کثیفی و افت فشار پایین را تضمین می کنند. رطوبت : همۀ کسانی که با کمپرسور سروکار دارند می دانند که آب و رطوبت دشمن اصلی این دستگاه است. به طور طبیعی آب تحت فشار ۱ اتمسفر در دمای ۱۰۰ درجه به جوش میآید. این نوع درایر بیشتر در خط ساکشن به منظور جذب اسید بخصوص در زمان تعمیرات سیستم و حفاظت از کمپرسور استفاده می گردد. کر درایر در سیستم برودتی وظایفی مثل حفاظت سیستم از رطوبت و ذرات نامطلوب را دارد. هسته جامد را میتوان با اسفنج مقایسه نمود که توانایی جذب آب را دارد.

ایل ڈی اے نے بلائنڈ کرکٹ سٹیڈیم کی تعمیر کے لئے متبادل اراضی محتوای آب موجود در گاز مشخص کننده میزان وزن و حجم آب در واحد وزن یا حجم گاز است. که توانایی جذب ذرات را تا 0.01 میکرون دارد و برای حذف ذرات روغن موجود در هوای فشرده مورد استفاده قرار میگیرد. وظیفهی اصلی فیلترهای درایر، جذب نمودن رطوب و ذراتی مانند خاک، روانسازی لحیمکاری و اسیدهای موجود در مبرد میباشد، که در قسمتهای متفاوت سیکل مانند خط مایع و یا خطمکش نصب میشوند. فیلتر درایر را همینطور میتوان در خط ساکشن نصب کرد تا از کمپرسور در برابر مواد زائد و رطوبت محافظت کند. هسته بیشتر مواد زاید درشت را جذب مینماید و پلی استر ذرات ریز را جذب میکند. در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد. این مشکلات شامل یخ زدن خطوط خروجی، از بین رفتن تدریجی لوله ها و تجهیزات، از کار افتادن ابزار های کنترل کننده، گرفتگی شیرها و مشکلاتی از این قبیل می باشد.

خدمات برش فلز با لیزر Metal Boresh
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *