Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 دوازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت روز جوان در آذربایجان شرقی برگزار شد. - تراول پیانو

دوازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت روز جوان در آذربایجان شرقی برگزار شد.

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی دوازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت روز جوان در آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با تبریک روز ملی جوان و آرزوی سلامتی برای جوانان نخبه استان گفت:
وی ادامه داد: در طول این سال ها برنامه تخریب دین اسلام را آغاز کرده اند که داعش و النصره را نیز به زمین زده است، اما با این وجود این جوانان مشتاق مقاومت در برابر داعش در سوریه و عراق هستند و نشان می دهند. نقشه ها و ترفندهای دشمن.» نقش آب را بازی کردند.
خرم گفت: جوانانی که دارای روحیه ابتکار و خلاقیت هستند به جایگاه های بزرگی دست پیدا می کنند به طوری که اگر با خطر عبور از مشکلات مختلف مواجه شوند، قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد و در این راستا جوانانی داریم که رفتار مخالف دارند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: بزرگترین عامل ناکامی جوانان ما عدم اعتماد به نفس است و توصیه من به جوانان این است که از صداقت، صمیمیت و گذشت در گفتمان حمایت کنند و از ظلم، ذلت و شکست دوری کنند.

مدیران آینده کشور باید جوانان نخبه باشند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تبریک روز ملی جوان و آرزوی سلامتی برای جوانان نخبه استان گفت: همانطور که در بیانیه دوم انقلاب آمده است، مدیران آینده کشور باید جوانان نخبه باشند. کشور.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج افزود: امسال 450 نخبه جوان از رشته های مختلف در مناظره جوانان انتخاب شدند که 40 نفر از نخبگان جوان و نمونه بودند. از 12. شاخص ها بدون دخالت اداره کل ورزش و جوانان استان ها از شهرستان های آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
انتهای پیام/

تعمیرات اجاق گاز فردار
خواندن

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *