در صورت آسیب دیدن گونه های جانوری چه باید کرد؟

[ad_1]

معاون یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به مسئولیت مردم در قبال گونه های در خطر انقراض گفت: مردم در صورت مشاهده چنین گونه ای می توانند به سامانه 1540 مراجعه کنند.

منوچهر فلاحی در گفت وگو با ایسنا وی درباره نکات آموزشی اورژانسی در برخورد با گونه های آسیب دیده خاطرنشان کرد: تاکنون موارد زیادی بوده که افراد با یک یا چند گونه آسیب دیده از حیات وحش مواجه شده اند. نحوه و نوع واکنش به این مشکل بسیار مهم است و در صورت اتخاذ صحیح می تواند جان انسان ها را نجات دهد.

جانشین معاون یگان حفاظت محیط زیست افزود: آموزش خاصی برای نجات جان افراد وجود ندارد اما بی شک سرعت عمل در اطلاع رسانی این موضوع می تواند حائز اهمیت باشد.نیروها در اسرع وقت در صحنه حضور دارند و ، در صورت نیاز گونه بیهوش شده و به محل درمان منتقل می شود.

وی افزود: جای خوشحالی است که بسیاری از مردم پس از اطلاع از اینکه شکارچیان و سودجویان نمی توانند از این فرصت برای شکار گونه ها استفاده کنند، احساس مسئولیت می کنند که در مقابل گونه های در حال انقراض منتظر بمانند.

معاون یگان حفاظت محیط زیست درباره اهمیت توجه به علائم راهنمایی و رانندگی در محل این گونه گفت: مردم تعامل دارند، مفید است.

فلاحی در خاتمه گفت: این اقدامات در دسته اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب به نوبه خود قرار دارد. در صورت آسیب دیدن گونه، مردم می توانند با واحد حفاظت ما تماس بگیرند تا گونه ها را از وضعیت آگاه کنند تا تیم دامپزشکی و حفاظت نسبت به حفظ گونه اقدام کنند.

این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره Aisi 4140 بیشتر
خواندن

به گزارش ایسنا، گروهی از علائم راهنمایی و رانندگی، علائم یا تابلوهای بازدارنده یا تابلوهای انضباطی هستند. این تابلوها بیشتر دایره ای با حاشیه قرمز و زمینه سفید و یا با زمینه آبی با حاشیه قرمز یا بدون حاشیه و علامت مخصوص نشان دهنده نوع ممنوعیت هستند. علائم عبور از حیوانات، علائم بازدارنده یا انضباطی هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *