درخشان: بعد از دربی می توان قهرمان را پیش بینی کرد/ گوهری به زمان نیاز دارد

[ad_1]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید بعد از دربی می تواند پیش بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشته باشد.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود. خوبی بازی این بود که انسجام و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته های قبل بهتر شده است. این چیز خوبی است و بازیکنان با گذشت زمان بهتر و بهتر بازی می کنند. پرسپولیس در هافبک بازی می کرد و خط حمله به خوبی تغذیه می شد و ما فرم خیلی خوبی برای گلزنی پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که پرسپولیس گل سریع زد چون غافلگیرکننده بود. البته این یک نقص است و نباید آن را نادیده گرفت. مس تیم بسیار خوبی بود و در انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب عمل کرد و با توجه به حضور گادوین منش سعی کردند از حضور او استفاده کنند. منشا یک مهاجم توانایی است و اگر او را نادیده بگیرید حتما مجازات خواهید شد. بعد از آن هافبک های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و به خوبی عمق پیدا کردند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پهلوان هم بازیکنی است که در یکی دو هفته اخیر خوب بازی می کند و در نهایت پرسپولیس به خواسته اش رسیده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، پرسپولیس راحت تر به اوج می رسد و اجازه نمی دهد اختلافات با حریف بیشتر شود. هنوز هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم می تواند قهرمان شود. بعد از دربی می توانید پیش بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشته باشید. فکر می کنم برنده دربی می تواند به قهرمانی نزدیک شود.

دستگاه تراش Cnc رومیزی
خواندن

او درباره عملکرد احمد گوهری گفت: جذب جوانی که می خواهد در تیم بزرگی بازی کند، طبیعی است. قطعا استرس در او وجود خواهد داشت. زمان می برد و باید از نظر فیزیکی با شرایط وفق دهید. حتی بازیکنان بزرگ هم بازی در یک تیم بزرگ برایشان سخت است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *