دانشگاه محلی برای همه گروه‌ها با آرای متفاوت است

[ad_1]

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: دانشگاه محل آزاداندیشی است و مقام معظم رهبری نیز بر کرسی‌های آزاداندیشی و مباحث در سطح دانشگاه اشاره داشته‌اند. طبیعتا دانشگاه جایی است که همه گروه‌ها با آرا متفاوت می توانند نظرات خود را بیان کنند.

صادق خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لزوم فعالیت و حضور طیف‌های دانشجویی، اظهار کرد: دانشگاه محل آزاداندیشی است و مقام معظم رهبری نیز بر کرسی‌های آزاداندیشی و مباحث در سطح دانشگاه اشاره داشته‌اند. طبیعتا دانشگاه جایی است که همه گروه‌ها با آرا متفاوت می توانند نظرات خود را بیان کنند.

وی در خصوص برنامه استانداری برای حمایت از کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی فرهنگی و تشکل‌ها، افزود: در این خصوص جلسه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان داشتیم و  بخشنامه‌ای داشتیم که دستگاه‌ها، این شرکت‌ها را حتما در اولویت قرار دهند. دانشگاه محیطی است که محل پشتیبانی و ایجاد ایده‌ها برای اداره بهتر کشور است. هر کمکی از دست ما بر بیاید نیز در این چارچوب حتما انجام می‌دهیم.

استاندار خوزستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه شهید چمران اهواز جزو دانشگاه‌های برتر کشور هستند و از اساتید و فارغ‌التحصیلان بسیار تاثیرگذاری برخوردارند؛ متخصصین بسیار خوبی از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند و فکر می‌کنم که دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در دوره مدیریتی جدید نسبت به گذشته ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

   

[ad_2]
مهمترین خبرهای اقتصادی

لوله فولادی برق فناوران
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *