Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 خرید چک ولو با % تخفیف ویژه سلام سرما (4) - تراول پیانو

خرید چک ولو با % تخفیف ویژه سلام سرما (4)

خرید چک ولو با % تخفیف ویژه -سلام سرما
چک ولو

چک ولو (شیر یک طرفه) Check Valve در دسته بندی شیرهای صنعتی، در دستۀ Self-automate قرار می گیرد؛ زیرا به صورت خودکار عمل می کند. این شیرها از نظر عملکرد شبیه به شیر فلکه ها عمل می کنند. البته نحوه عملکرد دقیق آنها متفاوت بوده و بستگی به مکانیزم شیر دارد. شیرهای یکطرفه لولایی (Swing Check Valve) اجازه عبور کامل جریان، بدون مانع و قطع جریان به صورت اتوماتیک را در صورت کاهش فشار میدهند. چک ولوها باعث میشوند جریان کاملاً بدون مانع باشد. مانند انواع دیسکو چک فولادی و استیل که در آنها تا زمانیکه سیال جریان دارد، این دیسک به حالت تمام باز و یا نیمه باز قرار گرفته و همینکه سیال جریان خود را از دست می دهد، با کمک یک سیستم بازگشتی، دیسک تغییر موقعیت داده و مسیر را کاملاً می بندد. برای تنظیم سرعت بسته شدن دیسک ها هنگام برگشت سیال و جلوگیری از آن، همچنین به منظور کمک به آب بندی بهتر و بیشتر، در پشت این دیسک ها فنر های ارتجاعی تعبیه شده است. This was g᠎enerated ᠎by GSA Con᠎te᠎nt G​enerator Demov​ersion!

که به عبارتی دیگر فشار اسمی باز شدن و فشرده شدن پاپت با فشار به کمک فشار سیال و در جهت صحیح عبور سیال می باشد. بدنه این شیر ها طول کمتری نسبت به شیر دریچه ای دارند، به همین دلیل نصب و اتصال آن در خط لوله بر خلاف شیر دریچه ای که از طریق پیچ و مهره انجام می شود، به صورت بین فلنجی می باشد. همراه با به کارگیری از این متریال ها در ساخت ولو، خصوصاً دیسک گردان، می توان به راحتی از عبور سیالات بسیار خطرناک و یا خورنده اطمینان حاصل کرد. در شیرهای یکطرفه فشاری (Lift Check Valves) طراحی نشیمنگاه بسیار شبیه به شیرهای کروی میباشد. از طرفی متریال های نامبرده در ساخت دیسکو چک فولادی و استیل می توانند موجب خلق یک شیر یک طرفه با تحمل فشار کاری بسیار بالا باشند. در تصویر زیر قسمتهای مختلف این نوع از شیرها را مشاهده میکنید. با نصب شیر های یک طرفه در خطوط جریان، اتفاقی که می افتد این است که امکان برقراری جریان تنها در یک جهت خط لوله امکان پذیر خواهد شد. همان طور که گفتیم اساس طراحی در سیستم یک طرفه با ساختار دیسکو چک فولادی و استیل بهره مندی از یک دیسک گردان است.

صنعت نفت 2 - سپاهان 4 / پیروزی جدید شاگردان نویدکیا در قرن جدید
خواندن

امروزه طراحی های مختلفی برای این دستگاه صورت می گیرد.

در حقیقت اصل اولیه برای انتخاب یک چک ولو همان حرکت سیال در خط لوله است. دو ولو نمایش داده شده در تصویر بالا از نوع Lift Check Valve و Swing Check Valve است. این محصول که شیر یکطرفه نیز نامیده می شود در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. از آن جا که مجرابند این شیر یک طرفه به شکل توپ می باشد آن را شیر یک طرفه توپی می نامند. امروزه طراحی های مختلفی برای این دستگاه صورت می گیرد. که به صورت معمول برای سفارشات استنلس استیل ۳۱۶ به ترتیب VITON و PTFE می باشند . این قسمت معمولاً سطحی صاف داشته که مقعر بوده و یا به سمت پورت ورودی خمیده شده است. به این ترتیب می توان همراه با تنظیم قدرت فنر به نوعی خط فشار مورد نظر به جهت عبور جریان را ایجاد کرد. شیر های یکطرفه جهت برقراری جریان در یک جهت خط لوله مورد استفاده قرار می گیرند.

از چک ولو (شیر یک طرفه) Check Valve در صنایع متفاوتی می توان استفاده کرد. چک ولو (شیر یک طرفه) Check Valve را می توان از انواع شیر های هیدرولیکی به حساب آورد. از چک ولو فولادی فلنجدار می توان در فشار های بالا و دمای بالا استفاده کرد. چک ولو فولادی فلنجدار از دو نوع دریچه ای و سوپاپی ساخته شده است. چک ولو فولادی فلنجدار از انواع شیر آلات مکانیکی است که به منظور پیش گیری از برگشت آب استفاده می شود. شیر یکطرفه توپی نباید با شیر توپی که نوع دیگری از شیرآلات است اشتباه گرفته شود. نیمونیک: این نوع آلیاژ از 80 درصد نیکل و 20 درصد کروم ساخته شده است و همچنین مواد دیگری چون تیتانیوم و آلومینیوم نیز در آن به مقدار ناچیزی یافت می­شود. وقتی که شما به دنبال انتخاب یک چک ولو برای سیستم لولهکشی آپارتمان یا سیستم لوله کشی صنعتی خود هستید، طبیعتاً اولین چیزی که برای شما اهمیت دارد این است که ابزار انتخابی شما با سیستم لوله کشی همخوانی داشته باشد. در مشخصه های فنی همراه با ساخت دیسکو چک فولادی و استیل، چیزی که می تواند جلب توجه نماید، استفاده از متریال های استیل و یا فولاد های ضد زنگ و ضد خوردگی در ساخت آنها است. Da ta was g enerated by GSA C ontent G enerat or Demoversion!

فیفا/ رده بندی ایران در سومین دوره جام جهانی منتشر شد
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *