حمل پیانو در تهران

جابجایی و حمل و نقل تخصصی پیانو – پرسنل حرفه ای و نیرومند

جهت جابجایی پیانو چند نفر که قدرت بدنی  بالایی دارند اطراف حمل پیانو تهران  پیانو را گرفته و آنرا بلند میکنند. شخصی که به عنوان صاحب این وسیله حساس و گرانقیمت محسوب میشود مسئولیت زیادی در جهت مراقبت و حفظ سلامت آن بر عهده دارد ، پس باید این موضوع را در نظر بگیرد که حمل و جابه جایی پیانو علاوه بر قدرت بدنی بالا نیازمند دانش فنی ،ابزار مناسب و نفرات آموزش دیده و ماهر در زمینه جا به جایی ،بارگیری و تخلیه آن میباشد. از وسیله نقلیه مناسب برای جابه جایی پیانو استفاده نمایید. سعی کنید یک وسیله باربری مناسب اجاره نمایید تا در وقت مناسب بتواند امنیت ساز شما را حفظ کند. خود شما به عنوان صاحب این ساز باید نکاتی را رعایت کنید تا این وسیله گرانقیمت و با ارزش سالهای سال با بهترین کیفیت عمر کند. نیسان بار تهران به شما توصیه می کند ، اگر قصد حمل و جابه جایی پیانو را دارید با شرکت های حمل بار و باربری که به طور تخصصی این کار را انجام می دهند تماس بگیرید و قبل از انتخاب شرکت باربری از قیمت جابجایی و حمل پیانو آگاهی لازم را کسب کنید. اما اگر پایه های پیانو قابل جداسازی نباشند ممکن است علاوه بر موارد فوق استفاده از پتو یا لحاف کهنه نیز کمک موثری در این میان کند.

حتما در نظر بگیرید که آیا پیانو از میان درب یا راه پله قادر به جابجایی است یا خیر . آیا شرکتهای اتوبار تهران در زمینه خدمات بسته بندی اثاثیه و حمل بار تهران، اقدام به بسته بندی و جابجایی نیز می کنند؟ این ساز از نوع سازهای صفحه کلید دار است و به این معنی است که هنگام زدن انگشتان دست بر روی هر یک از کلیدهای پیانو (کلاویه) ، چکش هایی که در داخل بدنه آن قرار دارند و زیر هر یک از این کلیدها هستند، بر روی سیم های نازکی ضربه وارد می کنند که موجب ایجاد صدای خاص آن کلید می گردد. البته در برخی از کشورهای خارجی علاوه بر موارد فوق ممکن است از چرخ دستی حمل بار بزرگ از نوع چهار یا شش چرخ نیز استفاده کنند و بدنه پیانو را بر روی آن قرار داده و به حرکت در بیاورند. کسانی که گیتار یا سهتار دارند به راحتی قادرند آن را حمل کنند اما حمل پیانو داستانش جداست. از آنجایی که پیانو در دسته بندی اجناس لوکس و حساس قرار دارد ، از این رو باربری ها ،وانت بارها و نیسان بارها بار ممکن است هزینه های مناسب و یا در بعضی مواقع نا مناسبی را براورد کنند.

تنها راه مبارزه با دشمن، خدمت صادقانه به مردم است
خواندن

پیانو را در مجاورت سیستم سرمایشی و گرمایشی قرار ندهید. هنگام حمل پیانو توسط افراد غیر متخصص ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد که هزینههای بالا و گاهی جبرانناپذیر را به صاحب پیانو تحمیل میکند . در هنگام انتقال پیانو به فضا جدید حتما فضا مورد نظر و ابعاد آن را در نظر بگیرید. بنابراین می توانید پیانو را بدون آسیب دیدگی به محل مورد نظر انتقال دهید. دما و رطوبت فضا جدید را که می خواهید ساز را به آنجا منتقل نمایید حتما در نظر بگیرید چرا که ساز پیانو در اثر تغییرات دما و رطوبت محیط ممکن است آسیب ببیند و نیاز داشته باشد زود به زود کوک شود. می توانید برای اینکار از محل نگهداری اصلی خود پیانو که در هنگام خرید آن را دریافت نمودید استفاده نمایید. بسیاری از افراد امروزه در منزل خود پیانو دارند و از نواختن قطعات موسیقی با استفاده از آن لذت می برند. رطوبت بالا موجب تاب برداشتن ساندبورد ساز، تاب برداشتن قطعات چوبی اکشن و زنگ زدن سیمها می گردد. عدم حمل تخصصی این آلت موسیقی موجب آسیب جدی به پیانو رویایی خانه شما میشود. این امر می تواند موجب آسیب به بدنه ساز شود. زیرا پیانو یک وسیله سنگین و با ارزش بوده و باید طوری تنظیم و حمل شود که آسیب نبیند.در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در رابطه با حمل پیانو در زمان اسباب کشی و جابه جایی این وسیله با ارزش بیان کنیم.

این وسیله باعث میشود چنانچه در حال حمل پیانو هستید جابجایی به صورت استاندارد صورت پذیرد. در غیر این صورت باید راهکار دیگری برای جابجایی و حمل پیانو داشته باشید. جهت حمل و نقل پیانو باید به باربری های معتبر و حرفه ای و البته با قیمت مناسب مراجعه کنید. از اصابت ساز با دیوار و لوازم سفت و سخت جلوگیری نمایید چرا که ممکن است به ساز شما آسیب برسانند. در هنگام بلند کردن پیانو حتما دقت داشته باشید که چند نفر فرد ماهر را مسوول اینکار نمایید. با اینکار تا حد زیادی امنیت و سلامت پیانو را تضمین نموده اید. چنانچه در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با مشاورین سپند بار تماس حاصل نموده که برای بسته بندی وسایل و حمل و نقل پیانو شما را راهنمایی نمایند و در صورت نیاز یک وسیله نقلیه مناسب برای بار کردن ساز برای شما ارسال نمایند.

Article 005
خواندن

Th᠎is data was w​ri tten wi th GSA C ontent Gen​er at or  DE᠎MO !

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *