Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 حسینی: تصویب طرح حفاظتی مناسب و زمان دار نبود - تراول پیانو

حسینی: تصویب طرح حفاظتی مناسب و زمان دار نبود

[ad_1]

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مربوطه متناسب با آیین نامه و زمان بندی نبود، زیرا در حال حاضر مجلس در حال بررسی است. بودجه.» لازم بود تا حد امکان متقاعد شود که هدف چیست.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مخالفت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اظهار کرد: بررسی این طرح در کمیسیون از نظر آیین نامه و قانون مناسب نبود. زمان. از آنجایی که مجلس هم اکنون در حال بررسی بودجه سالانه کشور است و قرار بر این بود که در صورت بررسی دقیق این طرح، همه ابعاد کارشناسی آن بررسی شود و بیشترین باور در بین مردم ایجاد شود که هدف چیست.

وی افزود: در حال حاضر فضا این است که می خواهند برخی پلتفرم ها را ببندند و ممنوع کنند و اینترنت را محدود کنند، اما کشور آنقدر ضعیف نیست که چنین مسائل غیرواقعی در فضای عمومی و جامعه حاکم شود. احساس بد روانی در جامعه علیرغم اینکه این نه هدف طراحان بوده و نه هدف کسانی که تا کنون رای داده اند و به همین دلیل مخالفت یا منعکس شده است که با توجه به اینکه طراحی هنوز کامل نشده و اینترنت ضعیف است، این ضعف طرح نسبت داده شده است. به اینکه برای آبروی مجلس خوب نیست و قصد این طرح نبوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: واقعاً مدیریت خوبی بر طرح حفاظت از فضای مجازی در کمیته مربوطه وجود نداشت و این ابلاغیه هدف نهایی مجلس نبود.

ادامه نابسامانی در بازار نهاده های دامی/ ذرت کمیاب شد! - خبرگزاری مهر
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *