جلسه کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان تشکیل شد

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان جلسه کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان به منظور پایش وضعیت گرد و غبار در روزهای آینده در پی اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان و بنا به درخواست معاون بهداشتی و درمانی اهواز برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، جلسه امروز جمعه (14 اردیبهشت ماه) کارگروه اورژانس آلودگی هوا به دنبال اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان و درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعضای کارگروه به ریاست محمد خانچی خوزستان در اداره کل هواشناسی استان برگزار شد.

در این جلسه اعضا آخرین وضعیت گرد و غبار استان و پیش بینی وضعیت گرد و غبار فردا شنبه 20 اردیبهشت ماه را تشریح و بررسی کردند.

من باید بگویم؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، برای فردا وزش باد ضعیف تا متوسط ​​همراه با وزش تندباد جاری با احتمال گرد و غبار همرفتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است؛ تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه برای بهره برداری از ادارات و مدارس، فردا شنبه 10 اردیبهشت ماه در ساعات آتی از سوی سخنگوی کارگروه اورژانس آلودگی هوا از طریق منابع رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

برش لیزر استیل سایت خبری واضح (3)
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *