Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 تشدید تدابیر امنیتی در نزدیکی مساجد و مراکز مسلمانان در تورنتو - تراول پیانو

تشدید تدابیر امنیتی در نزدیکی مساجد و مراکز مسلمانان در تورنتو

[ad_1]

پس از مجروح شدن پنج نفر در تیراندازی در مسجدی در این شهر، مقامات تورنتو، کانادا، تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی و جوامع مسلمان را افزایش دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیشان دورایاپه، رئیس پلیس منطقه پیل تورنتو محل وقوع این حادثه در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که نیروهای این یگان پلیس در حال اجرای پروتکل های امنیتی هستند. . در مساجد و مراکز اجتماع مسلمانان منطقه.

جیمز رامر، رئیس پلیس تورنتو نیز در بیانیه ای گفت که جستجو برای عاملان این حمله همچنان ادامه دارد. عاملان پنج نفر را در حالی که بعد از نماز مسجد را ترک می کردند از داخل ماشین تیراندازی کردند.

رامر از هر کسی که در مورد عاملان حمله می‌دانست خواست با پلیس تماس بگیرند. گفته می شود که دو تن از پنج مجروح این حمله همچنان تحت مداوا هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

ضرورت اجرای طرح های مدیریت حوزه رودخانه در لرستان
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *