بهره مندی از بهترین دستگاه برش لیزر فلزات با کارایی های مخصوص به خود

بهره مندی از بهترین دستگاه برش لیزر فلزات با کارایی های مخصوص به خود
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

برش لیزر، راهی اقتصادی و به صرفه جهت برش قطعات ریز و درشت انواع متریال از قبیل پلکسی گلاس، ام دی اف ، چوب ، پارچه و چرم و… این موضوع به ویژه در ورقهای ام دی اف که دارای تاب زیاد میباشد کاملا محسوس بوده و قسمتهایی از ورق برش نمیخورد. لیزر Nd-YAG نیز هم برای برش فلزات و هم سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید نظرات یا پیشنهادات خود را در این خصوص در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. فلزات ضخیم تر را با سرعت بیشتری برش میدهد. این مجموعه با به کار گیری آخرین تجهیزات روز دنیا ، برش انواع فلزات نظیر ( آهن ، استیل ، آلومینیوم، برنج ، برنز ، ورق های گالوانیزه ، لوله و پروفیل و … ) را در اسرع وقت انجام می دهد. لازم است نور خارج شده از تیوپ با کمک لنز فوکوس به حالت نقطه ای درآمده تا قدرت آن چندین برابر شده و توانایی برش اجسام و قطعات را داشته باشد.

برش لیزر فلزات صنعتی

برش لیزر آهن : دستگاه برش آهن با لیزر (فروش و خدمات پس از فروش)تعداد بازدید : 766 برش لیزر آهن : فروش دستگاه برش آهن با لیزر با 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ، مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه. دقت انجام کار با این دستگاه ها بسیار بالاست و آن را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. لیزر صنعتی جامد نیز بیشتر لیزر یاگ است که برای حکاکی و برش فلزات از آن استفاده می شود. در زیر نکاتی در مورد برش لیزری فلزات به شما خواهیم گفت که در صورت به کار بردن آنها حین کار کردن با انواع دستگاه های برش لیزر میتوانید با امنیت بالا با بالاترین سرعت و دقت برش های لازم را بر روی قطعات مورد نظر خود انجام دهید . کار علامت گذاری بیشتر با دستگاه های برش لیزری گازی CO2 روی مواد فلزی مختلف انجام می شود. دستگاه برش و حکاکی لیزری مبین تک در اندازه و توان های گوناگون و به دست متخصصین مبین تک تولید می شوند.

در صورت نرسیدن یا گم شدن بسته های پستی، چه باید کرد؟
خواندن

دستگاه برش لیزر فلزات

این سرعت بالا تا حدود بسیاری راندمان کاری را برای کارفرما بالا می برد. سرعت بالا: نسبت به سرعت برش دستی مثل برش چوب برای معرق کاری، هویه کاری برای ساخت مصنوعات پارچه ای و مانند اینها سرعت برش لیزر به مراتب بالاتر است. از طرف دیگر قیمت این دستگاهها نیز با یکدیگر متفاوت است، در هنگام انتخاب و خرید این دستگاهها باید به چند عامل توجه داشته باشید که یکی از این عوامل، قیمت دستگاه برش لیزر است. برخی از آپشن ها و قطعات اضافی نسب شده بر روی دستگاه ها مانند “فوکوس اتوماتیک اولیه” که فقط جهت تنظیم اولیه فاصله هد با سطح کار استفاده می گردد و قادر نیست در حین کار و با تغییر قطر یا انحنا ، مجددا فاصله را تنظیم نماید ،کارایی محسوس و مهمی در دستگاه لیزر ندارند و نه تنها گاهی باعث برور اختلال در کار دستگاه می گردند بلکه باعث افزایش قیمت دستگاه نیز می گردند. گاهی کار علامت گذاری روی سطح قطعه کار انجام می شود.

برش لیزر فلزات

متاسفانه برخی قطعات تقلبی و بی نام و نشان را با مارک زنی و برچسب بر روی آن با نام شرکت های معروف می فروشند و مبلغ بالایی از خریدار طلب می کنند و گاهی بلعکس قطعات تقلبی را با برند های مشهور ولی با قیمت پایین عرضه می کنند و این تصور در خریدار به وجود می آید که فرض شرکتی که قطعه اصل را می فروشد در حال گران فروشی است. از دیگر مزایای دستگاه برش لیزر فلزات این است که دقت این دستگاه بر اساس ضخامت فلزات است یعنی دقت این دستگاه با توجه به ضخامت فلزات، متفاوت است. لازم است بدانید که خرما یا بریدگی ایجاد شده برش لیزری بسیار کم است. فلز را نمی توان فقط با بی احتیاطی برش داد، زیرا باعث ایجاد سوراخ و سایر ناسازگاری ها در لبه های بریده شده می شود. فناوری لیزر ابعاد گستردهای دارد و با توجه به تولید کننده پرتو لیزر، جنس فلزات و توانایی لیزر اقدامات متفاوتی مانند حکاکی، سوراخکاری و برش را انجام میدهد. ​This  da​ta was w᠎ritten wi᠎th the help of G SA Con te nt  Gen er᠎ator D᠎emover​sion!

تحقق 92 درصدی بودجه 1400 شهرداری بجنورد / نهضت آسفالت در بجنورد آغاز شد.
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *