بزرگداشت هفته جوان، تقدیر از جوانان است

[ad_1]

ایسنا/ فارس وزیر ورزش و جوانان گفت: مستندسازی نیازها و گرامیداشت هفته جوان، شناخت جوانان است.

سیدحمید سجادی شامگاه چهارشنبه 25 اسفندماه در همایش روز جوان که در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار شد، با تبریک ایام نیمه شعبان اظهار داشت: استاندار فارس هم دستیار و هم جوان مومن است چرا که هست.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان فارس، سجادی گفت: پس از 9 سال دیروز شورای عالی جوانان تشکیل شد و اقدامات خوبی انجام شده است.

سجادی افزود: همه ما می توانیم در قبال گام دوم مسئول باشیم و برنامه ریز و مجری آن هستیم چرا که بیان گام دوم تعبیر دارد و باید عمیق زندگی کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اصول تربیت در ورزش چهار بعد است، گفت: یکی از اصول آموزش، مستندسازی، آزادی، اصل اجتماع است که لازمه رشد در جامعه است.

وی با اذعان به اینکه تولد، ایام بسیج، ایام طبیعت و انواع مناسبت ها داریم، گفت: باید کار را مستند کنیم و هفته جوان را گرامی بداریم، جوانان را بشناسیم.

سجادی با اشاره به ورزشی بودن فرمانداران فارس گفت: استاندار فارس در سخنانی قبل از برگزاری همایش موافقت کرد که چندین رویداد در استان فارس برگزار شود تا در استان فارس به عنوان الگویی برای سایر استان ها برنامه ریزی و اجرا شود. .

بزرگداشت هفته جوان، تقدیر از جوانان است

بیایید سعی کنیم جوانان ناامید را به خط پایان برسانیم

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در بیانیه ای درباره گام دوم این سوال را مطرح کرد که استعاره ورزش چیست؟ بیانیه: در نظر گرفتن مجموعه ای از تیم های دو و میدانی در دو ماراتن و ورزشکار یک مایلی دورتر از خط پایان نشسته و استراحت می کند در حالی که برخی زباله می اندازند، سروصدا می کنند و حرف های بد می زنند و مربی به ورزشکار می گوید: امید می دهد و می گوید وجود دارد. هیچ چیز.

ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی و انواع آن فروشگاه شیماز
خواندن

وحید یامین پور ادامه داد: هدف نزدیک بودن و رهبر انقلاب منشأ، هدف و رقیب را بسیار ارزشمند است و ملت ما 43 سال است که همه تحریم ها و فشارها را پشت سر گذاشته و اکنون خسته شده است، پس فرق اوست که امیدوار است. و هیچ امیدی ندارد در آخرین مایل تنظیم شده است.

یامین پور گفت: تلاش ما بر این است که جوانان خسته از این ویروس ناامید را تشویق کنیم و آن را به هدف اهدای این مدال به مردم ایران برسانیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *