برقراری پرواز مستقیم به عراق از لرستان

[ad_1]

ایسنا/ لرستان استاندار لرستان خواستار برقراری پرواز مستقیم استان به عراق شد.

دکتر. زیویار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر فرودگاه خرم آباد با کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس شرکت هواپیمایی ایران ایر در تهران دیدار و درباره مسائل فرودگاه خرم آباد گفتگو کرد.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت های موجود در استان گفت: بسیاری از ظرفیت هایی که در لرستان وجود دارد نقطه قوتی برای توسعه صنعت هوانوردی در این نقطه از کشور است.

زیویار در ادامه بیان کرد: علاقه شدید مردم استان لرستان به ائمه اطهار و موقعیت استراتژیک استان در خصوص فاصله مناسب با کشور عراق، نیاز به پروازهای زیارتی و بقاع متبرکه را دو چندان می کند و با برقراری پرواز مستقیم قابل شناسایی است. از لرستان به عراق این درخواست مردم را برآورده کرد.

وی افزود: افزایش پروازهای روزانه در مسیر تهران – خرم آباد و پروازهای مشهد مقدس از دیگر خواسته های مردم استان است که ایجاد آن زمینه ساز توجه به ظرفیت اقتصادی خرم آباد است. فرودگاه.”

استاندار لرستان در این نشست تاکید کرد: فعال شدن پروازها در فرودگاه خرم آباد نقش مهمی در برقراری ارتباط استان با سایر نقاط خواهد داشت و تاثیر مستقیمی در توسعه و رونق اقتصادی خواهد داشت.

کلاه لبه دار. محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تایید سخنان استاندار لرستان گفت: امکانات و امکانات موجود در فرودگاه خرم آباد به دلیل قرار گرفتن در غرب کشور و طبیعت بی نظیر کشاورزی، برنامه های زیادی برای رونق این فرودگاه دارد. ، صنعت.” این منطقه با توجه به قابلیت های تکمیلی و جمعیتی، برای پروازهای باری به مقاصد خارجی مناسب است.

لیست غذاهای غنی از آهن برای کودکان (2)
خواندن

وی افزود: موضوعاتی مانند آمبولانس، پایش جنگل ها و منابع طبیعی، مرکز باروری کشور، تحول ناوگان ابرها، اطفای حریق و سایر موارد مرتبط با رونق و درآمد بالای استان از دیگر موضوعات مهم است. برای دستیابی به آنها باید از ظرفیت فرودگاه استفاده کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *