برش آهن، مس، فولاد، استیل

برش آهن، مس، فولاد، استیل
برش لیزر آلومینیوم, دستگاه برش لیزر آلومینیوم

لیزر برش فولاد یکی از روش های جدید جهت برش فلزات سخت مانند فولاد بوده که به کمک آن می توان به سادگی انواع ورق های فولادی را برش داده و از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد. برش فولاد با لیزر یک گزینه مؤثر، با دوام و مناسب برای ساخت فلز است؛ همچنین این دستگاه ها برای به حداکثر رساندن دقت برش، به صورت اتوماتیک کار می کنند. در روش لیزر برش مس، یک سورس به عنوان منبع نور را به سمت سطح متریال تابانده و کار برش را انجام میدهد؛ به این نکته توجه داشته باشید که توان دستگاه بر اساس جنس و ضخامت قطعه تعیین می شود. با توجه به قیمت بالای مس، از آنجا که بدون محدودیت می توانید چیدمان قطعات را با کمترین ضایعات روی میز دستگاه قرار دهید، برش لیزر مس دارای توجیه اقتصادی بالایی برای تولید قطعات مورد نیاز است. این گروه در تلاش بوده با تولید محصولات با کیفیت بالا ایزو های بین المللی در این حوزه را دریافت کند تا مهر تاییدی بر سطح کیفی بالای خود بزند و اطمینان خاطری به مشتریان خود برای تضمین کیفیت کالا های خود بدهد.

دستگاه برش لیزر آلومینیوم

لیزر برای طیف وسیعی از مواد اجرا می شود به طوری سیستم های برش لیزری در تولید، باعث بهره وری در هزینه های برش آلومینیوم می شود. به همین خاطر است در برش لیزری آهن امکان هیچ خطایی وجود ندارد. در گذشته برای برش بسیاری از قطعات فلزی و غیر فلزی به مشکل بر میخورند؛ زیرا ابزار و یا دستگاهی وجود نداشت که برش فلزات را به آسان و با دقت بسیار بالا انجام دهد؛ و علاوه بر همه ی اینها نتیجه کار اصلا قابل قبول و ظریف نبود. با ورود تکنولوژی لیزر به فعالیت های روزمره از جمله بخش صنعت؛ سبب شده است تا برش بسیاری از فلزات از جمله فلز آلومینیوم به آسانی، دقت و ظرافت فراوان صورت پذیرد. برنج مادهای است که نسبت به سایر فلزات منعطفتر است و میتوان تغییرات بیشتری بر روی آن اعمال کرد؛ به همین جهت بسیاری از لوازم زینتی و تزئینی را می توان با استفاده از این آلیاژ درست کنند.

هروی: ترکیب تیم ملی کاراته پس از دو مرحله انتخابی مشخص می شود
خواندن

برش لیزر آلومینیوم

This article has  been creat᠎ed  by G SA Con​tent  Gen er᠎ator Demov ersion​.

دستگاه برش لیزر CNC با لیزرهایی کار می کند که از گاز دی اکسید کربن استفاده می کنند. سرعت برش این دستگاه به قابلیتهای دستگاه و توان اشعه لیزر بستگی دارد؛ در واقع هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، امکان بالاتر بردن سرعت برش را دارد. قبل از کار با دستگاه، تنظیمات لازم توسط اپراتور ماهر انجام می شود و هر چه توان دستکاه بالاتر باشد، کیفیت صافی سطح بهتر خواهد شد و مشکل پلیسه قطعات از این طریق حل خواهد شد. در برش قطعات فلزی و غیر فلزی توجه به چند نکته و اصول بسیار حائز اهمیت است. در روش سنتی به وسیله حرارت زیادی اقدام به برش فلز میکردند که این اتفاق باعث خمیده شدن آن میشد اما استفاده از روش برش لیزر مس موجب کاهش احتمال خمیدگی ورق مس شده است؛ در نتیجه نیازی به عملیات پلیسهگیری بعد از انجام برشکاری نیست. اگر چه عملیات برش فلز به طور سنتی از فرآیندهای مکانیکی یا دستی استفاده می کند، برش لیزر می تواند یک گزینه قابل قبول، موثر و با هزینه ای مناسب برای تولیدات فلزی باشد.

با استفاده از برش لیزر استیل دیگر شاهد لبه دار شدن قسمت های برش داده شده نخواهید بود و این مهم ترین مزیت استفاده از برش لیزر استیل در برابر برش های مکانیکی گذشته است. دقت، کیفیت و سرعت بالا از عوامل بسیار مهم ناشی از کاربرد این دستگاه است. میزان سرعت برش لیزر آلومینیوم بستگی به توان دستگاه لیزر دارد تا برش را در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت بالا انجام دهد؛ اگر توان و اشعه ی لیزر بالا باشد، سرعت برش نیز افزایش می یابد که این فرایند کیفیت و ظرافت نهایی کار را افزایش می دهد. دستگاه برش لیزر جهت برش انواع قطعات فلزی یا غیر فلزی استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای آلومینیوم انعطافپذیری بسیار بالای این متریال در تولید قطعات فوق پیچیده است و این یعنی الزام به داشتن برشکاریهای پیچیده امری کاملا طبیعی است و برش لیزری آلومینیوم حتما یکی از بهترین تکنیکهای برش این متریال میباشد.

الهه فلاح: خوشحالم که برای دومین بار پرچم کاروان ایران را در اختیار دارم
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *