انصارالله از مقاومت هفت ساله در برابر متجاوزان خبر می دهد

[ad_1]

سخنگوی نیروهای مسلح یمن مرتبط با انصارالله امروز (دوشنبه) در کنفرانسی درباره دستاوردهای ارتش یمن در هفت سال تجاوزات اتحادیه عرب و مقاومت مردم یمن سخنرانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس گفت که نیروهای مسلح در چارچوب روند «توقف محاصره» تجهیزاتی را برای عملیات ویژه نظامی آماده کرده اند. نیروهای مسلح در زنجیر نمی مانند و عواقب جنایت محاصره بقای مردم یمن را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: دشمن باید از ما انتظار عملیات ویژه بیشتری داشته باشد که ممکن است اهداف جدیدی از جمله پایتخت های کشورهای متجاوز و مهم ترین تاسیسات حیاتی آنها را در بر گیرد. قول می دهیم برای هشتمین سال شاهد عملیات ویژه نظامی باشیم.

ساری گفت: نیروهای مسلح عملیات آزمایشی را با سلاح‌های ویژه جدید انجام می‌دهند که در مرحله بعد وارد نبرد می‌شوند. مردم یمن به هر قیمتی شده به دفاع از سرزمین، حاکمیت و استقلال خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: نیروهای مسلح در سایه تهاجم و محاصره جهش های ویژه ای انجام داده اند. عملیات شناسایی ما شامل خلیج عدن و باب المندب و غیره بود و از آن هم فراتر خواهد رفت. نیروی هوایی ما سال گذشته عملیات خود را به کل خاک عربستان سعودی و امارات گسترش داد. نیروهای موشکی ما دارای یک انبار استراتژیک هستند که برای توسعه آن تلاش می کنند و 100 درصد بر دانش داخلی متکی هستند.

وی گفت: در هفت سالی که از تجاوزات ائتلاف عربی می گذرد، 13 هزار و 208 عملیات نظامی انجام داده ایم. دشمنی که امروز از صلح صحبت می کند بیش از هفت سال است که می خواهد کشور را متلاشی کند. ما دستاوردهای تاریخی خود را حفظ می کنیم.

خرید و سفارش چاپ فلکسو، لیبل خام، لیبل پشت چسبدار، لیبل چاپی، لیبل، لیبل حرارتی، لیبل صدفی
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *