انتقام خون شهدا را می گیریم

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به خانواده شهید احسان پایاخسته قول می دهیم انتقام خون شهدای جنایتکار را خواهیم گرفت.

سردار محمدکاظم تقوی در مراسم تشییع پیکر ستوان دوم شهید احسان پایخسته گفت: به خانواده این شهید قول می دهیم که انتقام خون شهدا را برای جنایتکاران خواهیم گرفت. انتقام خون این شهید گرفته شد و حضور نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی و سیاسی در این مراسم گواه این امر است. به شهید خسته قول می دهیم که به انتقام خون خود با هر شر و فسادی روبرو شود و به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری غیبت ولی فقیه برای مجاهدین را مشیت الهی و ستون مستحکم امنیت اعلام کرده اند و این عنوان افتخاری برای شاهد از خودگذشتگی این عزیزان است.

تقوی تاکید کرد: با حضور خانواده این شهید عزیز در حال انعقاد میثاق هستیم و در دفاع از ارزش های انقلاب از هیچ اقدام ولی فقیه فروگذار نخواهیم کرد و هیچ فسق و فجوری را برنخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: شهدا مایه افتخار، خبر و برکت هستند و راه اقتدار شهادت طلبی ادامه دارد.

تقوی تاکید کرد: این شهید در زمان خدمت توانست مانند سایر مردم به خانواده خود برسد. این شهید وظیفه نداشت در این مکان باشد اما در مسیر امنیت و آرامش داوطلبانه از این مکان بازدید و از آن دفاع کرد و اگر رحمت نبود جنایتکار سرنوشت دیگری داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: احسان عزیز می توانستی به شدت عمل کنی یا چشمانت را ببندی و دزد را ندیده باشی. به همین دلیل است که ما به عزیزانی که در هر شرایطی خدمت را ترجیح می دهند افتخار می کنیم. ما انتقام خون شهدا را از جنایتکاران خواهیم گرفت.

ایسنا - تا آخر
خواندن

خراسان رضوی در خصوص روابط عمومی پلیس افزود: نیروهای یگان ویژه برای رفع بلاتکلیفی طرفدار مشت های آهنین پلیس هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *