انتقال پیام نور به دانشگاه های نسل 3 و 4 / راه اندازی 31 مرکز رشد

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: هدف دانشگاه پیام نور علم نیست بلکه به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم حرکت می کند.

ابراهیم تقی زاده امشب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی حرکت گلستان اظهار کرد: بیش از 400 هزار دانشجو در حدود 500 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور و در این دانشگاه در رشته های مختلف اعم از علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی، منابع طبیعی تحصیل می کنند. و هنرها

وی اقدامات دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار «تولید، دانش و اشتغالزایی» حداقل 31 مرکز رشد در همه حوزه ها ایجاد می شود. دانشگاه های پیام نور سراسر کشور.

فعالیت 36 شرکت های دانش بنیان در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هدف دانشگاه پیام نور علم نیست بلکه حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم است، گفت: پارک فناوری در دانشگاه پیام نور.

تقی زاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای 156 نماینده در خارج از کشور است، خاطرنشان کرد: دانشجویان خارجی در هفت استان کشور پذیرش می شوند. در حال حاضر دانشگاه پیام نور دارای مراکز دانشگاهی در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه و لبنان می باشد. برای گسترش محورهای آموزشی ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه 868 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور فعال هستند، گفت: جشنواره حرکت مبنای رقابت این انجمن های علمی است و 253 اثر به جشنواره حرکت ارسال شد. او به تنهایی تمام کرد.

آمار خیره کننده بنزما در این فصل
خواندن

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور خود را برای گام نهادن در مسیر تعالی و رشد و توسعه کشور آماده می کنند، گفت: تلاش می کنیم عدالت مدرسه ای را در تمامی مراکز دانشگاه پیام نور گسترش دهیم. شعار تعلیم و تربیت برای همه در همه جا و در همه زمان ها یک تحقق عملیاتی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *