Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 المرزوقی خواستار دخالت ارتش و گرفتن قدرت از قیس سعید است - تراول پیانو

المرزوقی خواستار دخالت ارتش و گرفتن قدرت از قیس سعید است

[ad_1]

رئیس جمهور سابق تونس از ارتش و نیروهای امنیتی خواست تا مداخله کنند و قدرت را به رئیس جمهور کنونی تحویل دهند و تا برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه قدرت را به پارلمان منتخب بسپارند.

به گزارش ایسنا، منصف المرزوقی رئیس جمهور سابق تونس در گفت وگو با شبکه الجزیره گفت که قیس سعید رئیس جمهور کنونی مشروعیت خود و حمایت مردم را از دست داده است.

وی افزود که وضعیت توسط نهادهای امنیتی و نظامی رصد می شود.

المرزوقی گفت که قیس سعید به عنوان بخشی از نابودی بهار عربی از سوی امارات و عربستان سعودی حمایت می شود و همچنین دولتی در سایه مخالفت دیرینه با انقلاب و آرزوی بازگشت به دوره استبداد است. .

المرزوقی نقض حقوق رشید الغنوشی رئیس برکنار شده پارلمان را محکوم و با نمایندگان زندانی اعلام همبستگی کامل کرد.

وی افزود: یادآوری می‌کنم که هیچ خشونت لفظی در دوره مسئولیت من یا باجه قائد السبسی، رئیس‌جمهور سابق وجود نداشته است.

المرزوقی گفت که سخنرانی قیس سعید خشونت آمیز بود و خشونت را تشویق می کرد. خشونت کلامی کنونی می تواند به خشونت فیزیکی تبدیل شود، که در تونس بی سابقه است، می ترسم این کشور وارد یک جنگ داخلی شود.

وی ادامه داد: به مردم ملت ما که بارها برای اثبات محبوبیت قیس سعید به خیابان ها آمده اند درود می فرستم زیرا در آن زمان قیس سعید همیشه نمی توانست صدها نفر را برای حمایت از خود به خیابان ها بکشاند.

المرزوقی گفت که انتخابات پارلمانی که سعید در تلاش برای برگزاری آن است، بحران سیاسی در تونس را تشدید خواهد کرد.

پالمیراس به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت
خواندن

به گفته وی، اختلافات سیاسی باید قبل از انتخابات حل شود. المرزوقی از ارتش، نیروهای امنیتی و مردم تونس خواست تا در کنار وطن خود بایستند، نه در کنار مردی که خشونت را در میان تونسی ها تشویق می کند و می خواهد کشور و اقتصاد را ویران کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *